پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۴ بهمن ۱۳۹۵، ۰:۱۲

آخرین وضعیت پرونده
قتل عام هولناک
خانوادگی در فهرج
موحد در تشریح آخرین جزئیات قتل عام هولناک خانوادگی درفهرج گفت: با توجه به اهمیت موضوع به درخواست دادگستری استان کرمان و موافقت ریاست محترم قوه قضائیه و دیوان عالی کشور پرونده جهت رسیدگی سریع‌تر به دادگستری مرکز استان احاله شده است.
یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان در تشریح آخرین جزئیات قتل عام هولناک خانوادگی درفهرج گفت: با توجه به اهمیت موضوع به درخواست دادگستری استان کرمان و موافقت ریاست محترم قوه قضائیه و دیوان عالی کشور پرونده جهت رسیدگی سریع تر به دادگستری مرکز استان احاله شده است. وی گفت: با همکاری دستگاه های امنیتی و انتظامی استان متهم در ساعات اولیه دستگیر شد و این پرونده با فوریت در حال رسیدگی است . این مقام قضایی در استان کرمان افزود: بازپرس ویژه پرونده تعیین شده است و به گفته رئیس دادگاه فهرج تحقیقات مقدماتی در دادسرا در مرحله پایانی قرار دارد و کیفرخواست پرونده به زودی صادر می شود. به گزارش خبرگزاری میزان، چندی قبل رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از قتل 10 نفر از اهالی یک خانواده و همسایگانش در روستای جهان آباد از توابع شهرستان فهرج در شرق استان کرمان خبر داد و گفت: انگیزه و علت اصلی این جنایت اختلافات خانوادگی بوده است که قاتل با همسر و خانواده همسرش داشته است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر
مرکز آموزش‌های تخصصی امداد و نجات کرمان استاندارد است
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اظهار امیدواری نسبت به آغاز به‌کار تیم‌های واکنش سریع در مراکز استان‌ها، بر ضرورت ارتقای مهارت‌های تخصصی این تیم‌ها تاکید کرد.
به گزارش ایسنا، مرتضی سلیمی در چهارمین دوره آموزشی تیم‌های واکنش سریع به تاکید رئیس جمعیت هلال‌احمر بر فعال‌کردن تیم‌های واکنش سریع، اظهار امیدواری کرد: تا پایان بهمن ماه، شاهد آغاز به‌ کار تیم‌های واکنش سریع در مراکز استان‌ها باشیم. وی با تاکید بر حساسیت وظایف تیم‌های واکنش سریع، افزود: ارتقای آمادگی جسمی و فنی اعضای این تیم‌ها برای حضور به‌موقع و موثر در زمان طلایی سوانح، ضروری است. رئیس سازمان امداد و نجات همچنین مرکز آموزش‌های تخصصی امداد و نجات کرمان را به‌روز و واجد استانداردهای مناسب برشمرد. بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، چهارمین دوره آموزشی تیم‌های واکنش سریع کشور به عنوان آخرین دوره از مرحله نخست این آموزشها با حضور تیم‌هایی از استان‌های تهران، البرز، سمنان، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، خوزستان، کرمان، همدان، مرکزی و مرکز مستقل کیش برگزار شده است.

کشف 20 کیلوگرم حشیش در کامیون در مسیر سیرجان- قطروئیه
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نی ریز از کشف 20 کیلوگرم حشیش در بازرسی از یک دستگاه کامیون خبر داد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ عزیز برزگر فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نی ریز گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند با استفاده از یک دستگاه کامیون محموله ای از موادمخدر را از استان هرمزگان به استان اصفهان انتقال دهند. وی ادامه داد: بلافاصله گروهی از مأموران برای بررسی موضوع به محور سیرجان – قطروئیه اعزام و با کنترل جاده، یک دستگاه کامیون مورد نظر را شناسایی و متوقف کردند.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *