سایت خبری پیام ما آنلاین | فرمانده مرکز آموزش شهدای وظیفه نداجا اعلام کرد: تکذیب بحث خرید رای از سربازان در سیرجان

فرمانده مرکز آموزش شهدای وظیفه نداجا اعلام کرد: تکذیب بحث خرید رای از سربازان در سیرجان





۱۳ بهمن ۱۳۹۵، ۲۳:۵۵

فرمانده مرکز آموزش شهدای وظیفه نداجا اعلام کرد:
تکذیب بحث خرید رای از سربازان در سیرجان

کنفرانس مطبوعاتی فرمانده مرکز آموزش شهدای وظیفه نیروی دریایی مستقر در سیرجان همزمان با آغاز دهه‌ی فجر در دفتر فرماندهی مرکز برگزار شد.
ناخدا مجید توسلی در ابتدای این نشست در رابطه با مسوولیت‌های اجتماعی گفت: ما باید بتوانیم همه روزه با ایجاد تغییر در فرهنگ زندگی و کشورمان، پیشرفت‌های منتج به تحولات مثبت را بدست آوریم که هر کس باید ابتدا فکر، روش، منش و رفتار خود را اصلاح کند تا به دگرگونی مثمر ثمر برسد. وی افزود: بفرموده امام راحل، به لطف الهی و پشتیبانی ارتش پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت؛ بدنه ارتش متعلق به مردم بوده و ارتش نیز از ابتدای انقلاب با مردم در حرکت است. فرمانده مرکز آموزش شهدای وظیفه نداجا اضافه کرد: در زمان جنگ نیروهای نظامی غافلگیر شدند؛ چرا که آمادگی نبرد را نداشتند؛ ولی با این وجود با کمک ارتش و با کلیه امکانات اقتصادی و نظامی مقابل ۸۰ کشور جهان که با رژیم بعثی عراق همکاری می‌کردند به پیروزی رسیدیم.
ناخدا مجید توسلی بیان کرد: ارتش از ابتدای انقلاب تاکنون و در همه مراحل و حوادث خوب و بد با مردم همراه بوده؛ کمااینکه در سازندگی کشور با اجرای چندین پروژه و نیز ریشه کن کردن فقر نقش موثر داشته است.
این مسوول ارشد نظامی همچنین در رابطه با برنامه‌های دهه فجر گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ارایه کمک‌های نقدی و غیرنقدی به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی از جمله برنامه‌هایی است که در دهه مبارک فجر انجام می‌دهیم.
وی در خصوص همکاری با ناوهای نیروی دریایی ایران مستقر در آب‌های آزاد در راستای تامین امنیت کشتی‌های نفت‌کش ایرانی با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یک نیروی بین‌المللی است عنوان کرد: حضور نیروهای ما در آب‌های آزاد مستمر است و دشمن حتی فکر نمی‌کرد ما بتوانیم به آن راه پیدا کنیم؛ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم اکنون در فاصله ۴۰۰کیلومتری آب‌های آزاد، امنیت کشتی‌های تجاری و نفتی را فراهم کرده است؛ ضمن اینکه بر اساس نیاز و بسته به تخصص افراد، نیروهایی از این مرکز نیز به ناوهای مستقر در آب‌های آزاد اعزام می‌شوند.
فرمانده مرکز آموزش شهدای وظیفه نداجا یادآور شد: با توجه به ایجاد بی‌نظمی‌های مکرر در خاورمیانه که از سوی برخی کشورها انجام می‌شود، ارتش و سپاه موظف به برقرای امنیت در مرزهای کشور شدند؛ همانگونه که در حال حاضر این امنیت در کشور مشاهده می‌شود که این امنیت را مدیون تدابیر و رهنمودهای و سیاست رهبر معظم انقلاب هستیم؛ به گونه‌ای که امنیت داخلی کشور ایران مایه نگرانی دشمنان شده است.
ناخدا مجید توسلی با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات با بیان اینکه ارتش سیاسی نیست، خاطرنشان کرد: هیچگونه نفوذی برای مسایل سیاسی و جمع‌آوری و اخذ آرا از پرسنل یا سربازان وجود ندارد.
این مسوول ارشد نظامی در ادامه گفت: یکی از افتخارات ما این است که طی چند دوره به عنوان مرکز نمونه انتخاب شدیم که یک نمونه آن در راستای اجرای بهینه کلاس‌های معارف بدست آمده و همچنین توانستیم تمام نیاز روحی و روانی و رفاهی مردم را فراهم کنیم و برای کارکنان مراسمات فرهنگی و ورزشی و اجتماعی برگزار کنیم./ سیرنا

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *