پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | وزیر کشور در کرمان: نباید حرفی بزنیم که موجب یاس مردم شود

وزیر کشور در کرمان: نباید حرفی بزنیم که موجب یاس مردم شود





۱۲ بهمن ۱۳۹۵، ۲۳:۴۶

وزیر کشور در کرمان:
نباید حرفی بزنیم که موجب یاس مردم شود

عبدالرضا رحمانی فضلی صبح دیروز در مراسم سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور در مصلی امام علی (ع) کرمان گفت: شرایط کنونی کشور در ابعاد مختلف قابل قبول و رضایتمند است اما برای تقویت آن باید تلاش بیشتری صورت بگیرد.
وی با اشاره به اینکه در سیاست داخلی اکنون دارای انسجام، وحدت، همدلی و هماهنگی هستیم، تصریح کرد: ملت ما سرنوشت خود را تعیین می کنند و در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده صف آرایی می کنند تا جلوه گری وحدت و انسجام را در پای صندوق های رای نشان بدهند و به دنیا بار دیگر نشان بدهند که با اشتیاق و علاقه به دنبال فرموده مقام معظم رهبری با شکوه در انتخابات حاضر می شوند.
وی با اشاره به اینکه در حوزه سیاست خارجی توانسته ایم سیاست گذاری مطلوبی را در منطقه داشته باشیم، بیان کرد: دل مردم منطقه با ایران است و مسلمانان منطقه ایران را حامی و پشتیبان خود می دانند و متوجه شده اند که ازاستکبار نمی توانند توقع امنیت، صلح و پیشرفت داشته باشند.
وزیر کشور گفت: در سیاست بین المللی، جمهوری اسلامی توانسته تنش زدایی کرده و حضور ما در صحنه بین المللی و جذب سرمایه گذاری خارجی بیشتر شده، تهدیدها خیلی کمتر شده و توانستیم یکپارچگی دولت های غربی را به هم بریزیم.
رحمانی فضلی تصریح کرد: با تلاش دولت و رییس جمهور و هدایت های مقام معظم رهبری، توانستیم شر بزرگی را در خانه مان رفع کنیم. البته این به معنای سر عقل آمدن دشمنان نیست و ما کماکان استقامت داشته و در عرصه های مختلف خودمان را تقویت می کنیم.
رحمانی فضلی تصریح کرد: نمونه اقتصاد مقاومتی در استان کرمان به عنوان یک الگوی موفق مطرح است و بقیه استان ها از کرمان الگو می گیرند و باید شعار «هر خانه یک کارخانه» و «هر روستا یک محصول» در همه استان ها دنبال شود.
وی افزود: باید ایمان داشته باشیم آنچه که یک ملت را به پیروزی، توسعه و موفقیت می رساند، استقلال، آزادی و اعتماد ملت ها به راهشان است و هیچ ملت و کشوری در دنیا نیست که در وابستگی به یک کشور ابرقدرت بوده و به توفیق رسیده باشد.
رحمانی فضلی تصریح کرد: دشمن به دنبال فتنه انگیزی و ایجاد یاس و ناامیدی است و می خواهد توفیقات ما را کم ارزش بکند، دنبال این است که رهبری را تضعیف کند اما باید بدانیم که هر یک از ارکان انقلاب دچار خدشه شود، در پیروزی، سرعت پیروزی و رسیدن به مسیر دچار اشکال خواهیم شد.
وزیر کشور ابراز کرد: دولت در شرایط سخت و کاهش فروش و قیمت نفت، توانست تورم را کاهش داده و توانستیم این بحران را مدیریت کنیم که این با همراهی و مقاومت مردم و هدایت رهبری میسر شد.
رحمانی فضلی با بیان اینکه حمایت به عنوان طرفداری کورکورانه نیست، تاکید کرد: نباید اقدامی کرده یا حرفی بزنیم که موجب یاس مردم شود و فضای کشور را به نحوی ترسیم کنیم که هیچ قدم مثبتی برداشته نمی شود.
وزیر کشور در ادامه اظهار کرد: یکی از موضوعات اساسی کشور، امنیت است و ایران امن ترین کشور منطقه می باشد که امنیتی پایدار دارد زیرا مبتنی بر مردم است و چقدر دشمنان سعی می کنند در کشور ما ناامنی ایجاد کرده و تروری انجام بدهند اما در امنیت کامل به سر می بریم./ایسنا

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *