پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | مدیرکل بهزیستی استان کرمان : استارت آپ‌‌ها حلال مشکلات آینده هستند

مدیرکل بهزیستی استان کرمان : استارت آپ‌‌ها حلال مشکلات آینده هستند





۱۲ بهمن ۱۳۹۵، ۲۳:۳۲

مدیرکل بهزیستی استان کرمان :
استارت آپ‌‌ها حلال مشکلات آینده هستند

فاطمه پورمرادی
مدیرکل بهزیستی در استارت آپ بهترین نمونه مدیریت‌اند که می‌توانیم از طریق آن‌ها زمینه رشد جامعه را فراهم آوریم.
عباس صادق زاده در مراسم اختتامیه استارت آپ‌ اجتماعی استان کرمان ضمن استقبال از روش‌های نوین گفت: با استارت آپ در بحث صنعت و تولید راه موفقیت آمیزی برای رونق پیدا کرده‌اند. وی افزود: شاید ما نتوانیم کار‌های بزرگ انجام دهیم اما در کارهای کوچک رویکرد خوبی داشته و چه خوب است که این مباحث در امور اجتماعی راه بیفتد و نمود پیدا کند. شاید رخداد های اجتماعی خانواده ها را درگیر کرده است اما ما نباید با سیاه نمایی مردم را بترسانیم.
وی تصریح کرد:مهم این است که ما با چه ابزاری به سراغ مشکل‌ها برویم، اگر با رویکرد مدیرتی برویم، مشکل‌ها تهدید نیستند و می‌توانیم آنها را به فرصت تبدیل کنیم پس بهتر است از توان و ظرفیت‌های موجود در جامعه استفاده و آن‌ها را پردازش کنیم و رشد دهیم، مدیریت بر ظرفیت ذهنی و ایده‌ها و جهت دادن آن‌ها به سمت تهدیدها و تبدیل آن‌ها به فرصت بهترین نوع مدیریت اند.
توان کاذب مسئولان به واسه پول دلیل توجه نکردن به استارت آپ
علی بهرامی تحلیلگر مسائل اجتماعی و اقتصادی نیز در این مراسم بیان داشت: یکی از بزرگترین مشکلات که باعث تغییر فرهنگ اقتصاد ما بود در آمد‌های نفتی است و این فرهنگ اشتباهی بود که گریبان گیر مسائل جامعه و وابستگی به نفت شد، ما کشوری هستیم که خودمان را وابسته کردیم و برای تغییر باید یک انقلاب فرهنگی را ایجاد کنیم.
بهرامی اذعان کرد:اگر امروزه کارهای شما در زمینه استارت آپ بردی نداشته باشد و مسئولان توجه ای نمی کنند دلیل توان کاذب مسئولان است که به واسطه پول ایجاد شده اگر این پول از دست آن‌ها خارج شود مسئولان هیچ راهی ندارند مگر گوش دادن به ایده‌ها و نظرات جدید. وی گفت: تنها راهی که در ۵۰ سال آینده بعد از اتمام منابع نفتی به کار ما می‌آید همین استارت آپ و ایده‌های شماست.
بنابراین از شما می‌خواهم تا با تلاش و همفکری و توکل به خدا ادامه دهید و بدون دلسردی از عدم حمایت‌ها برای کرمانی آباد، تلاش کنید.
دکتر فرنوش حمید پور، مهندس محمد مقصودی ، مهندس محمدامین هوش هویدا ،مهندس زینت حمید پور و مهندس فاطمه حاتمی از مدرسان اولین استارت آپ اجتماعی کرمان که در این سه روز راهنما و ناظر بر عملکرد کارگروه ها بودند.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *