سایت خبری پیام ما آنلاین | شیرین ترین برد مس کرمان در لیگ امسال رقم خورد لاله های نارنجی بوی لیگ برتر می دهند

شیرین ترین برد مس کرمان در لیگ امسال رقم خورد لاله های نارنجی بوی لیگ برتر می دهند





۱۲ بهمن ۱۳۹۵، ۲۳:۲۵

شیرین ترین برد مس کرمان در لیگ امسال رقم خورد
لاله های نارنجی
بوی لیگ برتر می دهند

کسب 15 امتیاز از 18 امتیاز ممکن،12 گل زده و تنها 2 گل خورده در 6 بازی پایانی و صعود از رده دهم به جایگاه پنجم لیگ دسته یک، همه نشان از محیا بودن شرایط صعود به لیگ برتر با یک تیم متحد و هماهنگ می دهد. مس کرمان در ادامه نتایج درخشان خود در نیم فصل دوم، عصر دیروز در خانه آبی پوشان اهوازی موفق شد با نتیجه 5- 1استقلال اهواز را شکست دهد و با توجه به تساوی ملوان، بادران، گل گهر و نساجی صعود چند پله ای در جدول داشته باشد و خودش را تا رده پنجم بالا بکشد.
مس در بازی دیروز با ترکیب، آرمان شهدادنژاد -بهنام داداش وند -احمد زنده روح -مهدی دغاغله -مجید ایوبى -کیانوش میرزایی- مهدی تیکدری – حسین تهامی – وحید اسماعیل بیگی – علیرضا ابراهیمی و مجتبی محبوب مجاز در مقابل آبی پوشان اهوازی بازی می کرد و خیلی زود در دقیقه 10 توسط مهدی تیکدری، بازیکن جوان خود صاحب اولین گل شد. در این صحنه تیکدری با حرکت عالی و انفرادی، به محوطه جریمه حریف زد و با یک ضربه چیپ دیدنی گل اول بازی را برای مس به ثمر رساند.
بعد از این گل تیم میزبان سعی در به ثمررساندن گل تساوی داشت اما اخراج احسان آقاجریان در دقیقه 21 از تیم میزبان، تمامی برنامه های تیم اهوازی را بر هم زد. نیمه اول این بازی غیر از صحنه گل و صحنه اخراج بازیکن میزبان، چنگی به دل نزد و این نیمه با همان تک گل مسی ها به پایان رسید. اما نیمه دوم کاملا ورق برگشت و دو تیم بازی جذاب و پر گلی را به نمایش گذاشتند. دقیقه 56 کیانوش میرزایی با فرار از تله آفساید حریف، خودش را در موقعیت گل قرار داد و با زدن یک ضربه دقیق دومین گل مس در این بازی را به ثمر رساند. بعد از این گل وضعیت تیم میزبان به کل از هم پاشید و علیرضا ابراهیمی مدافع پیشتاخته تیم مس کرمان بر روی یک ارسال از ضربه کرنر با ضربه سر به زیبایی گل سوم مس را در دقیقه 62 این بازی به ثمر رساند.
دقایقی بعد نوبت حسین تهامی بود که از شلوغی جلوی دروازه استقلال و در حالی که روی زمین افتاده بود با یک ضربه دقیق گل چهارم را برای نارنجی پوشان مس به ثمر رساند.
بعد از این گل تشنگی مس ها برای زدن گل های بیشتر کم شد و همین باعث گردید معین راشدی در دقیقه 79 یکی از گل های خورده و تنها گل میزبان را به ثمر برساند. بعد از این گل و در حالی که دو تیم منتظر شنیدن سوت پایان بازی بودند، این مهدی دغاغله بود که در دقیقه 90 گل پنجم و پایانی این بازی را روی پاس عمقی زیبای زنده روح وارد دروازه قعر نشین لیگ یک کرد و این بازی با همان نتیجه 5-1 به پایان رسید. مهدی دغاغله با گلی که در بازی دیروز به ثمر رساند، در جدول گلزنان با 8 گل ذر رده سوم قرار گرفت.
سهراب بختیاری زاده دومین باخت متوالی خود را با استقلال اهواز تجربه کرد و با این باخت 8 امتیازی شد و تفاضل گل -31 در انتهای جدول باقی ماند تا همچنان گزینه اصلی سقوط به لیگ دسته دوم باشد. اما مس بر عکس حریف اهوازی خود همچنان با نتایجی که کسب می کند، در حال سیر روی ابرهاست و هفته به هفته به صدر جدول و رویای چند ساله صعود به لیگ برتر نزدیک می شود، به شرطی که بازیکنان و مسئولان این تیم دچار غرور کاذب نشده و همه حریفان را سخت و هر بازی را یک فینال فرض کنند.
مس کرمان هفته آینده بازی مهمی در خانه برابر بادران انجام می دهد و استقلال اهواز در مسجدسلیمان دربی خوزستانی ها را برگزار می کند.
گل گهر سیرجان در حالی که می توانست با یک برد شیرین خانگی حتی تا رده دوم جدول بالا بیاید، در مقابل تیم سختکوش نساجی مازندران به تساوی 2-2 تن داد تا همچنان با 38 امتیاز در رده چهارم باقی بماند، با این تفاوت که حالا سایه سنگین مس کرمان را با 36 امتیاز بالای سر خود احساس می کند.
در این بازی حمید گلزاری، مهاجم آبی پوشان سیرجانی خیلی زود مدافعان حریف را غافلگیر کرد و در موقعیت تک به تک موفق شد دروازه وحید مهدی‌خانی را در دقیقه 3 باز کند، اما برتری آنها دقیقه 40 از دست رفت و محمد عباس‌زاده که در مسابقه هفته قبل نساجی برابر مس کرمان محروم بود، در بازگشت دوباره به ترکیب این تیم توانست پاس اسماعیلی با ضربه‌ی سر را با شوت زیبا از پشت محوطه جریمه تبدیل به گل کند.
دومین گل گل‌گهر توسط هادی رکابی در دقیقه 51 و از روی ضربه‌ی آزاد به ثمر رسید اما نساجی همانند نیمه اول به حملات بی‌امان خود ادامه داد و توانست در دقیقه 78 با ضربه چیپ تماشایی محمد عباس‌زاده گل دوم و تساوی‌بخش را بزند و تعداد گل های خود در لیگ دسته اول را به عدد 17 برساند.
پس از این گل هر دو تیم موقعیت‌های خوبی هدر دادند اما نتیجه تغییر نکرد و جدال جذاب گل‌گهر سیرجان و نساجی مازندران با حساب 2 بر 2 به اتمام رسید و گل گهر 2 امتیاز حیاتی را از دست داد.
از حواشی این بازی می توان به اعتراض کادر فنی نساجی به تصمیمات داوری اشاره کرد که همین اعتراضات باعث اخراج یعقوب‌نیا مربی این تیم از کنار زمین شد.
در یکی دیگر از بازی‌های هفته بیست و دوم لیگ یک تیم‌های میانه جدولی مس رفسنجان و نفت مسجد سلیمان از ساعت 14 دیروز در ورزشگاه شهدای رفسنجان مقابل هم قرار گرفتند. نیمه اول این مسابقه که نخستین بازی محمود فکری، سرمربی جدید نفت محسوب می‌شد بدون گل خاتمه یافت اما در دقیقه 63 حمید نعمتی، مس رفسنجان را پیش انداخت و این نتیجه تا 6 دقیقه به پایان مسابقه نیز پابرجا بود که سعید خردمند کار را به تساوی کشاند و هر دو تیم فقط به یک امتیاز رسیدند.
مس رفسنجان با این تساوی 30 امتیازی شد اما از رده دهم جدول لیگ دسته اول تکان نخورد و تیم فکری هم با 20 امتیاز و یک پله صعود در جایگاه چهاردهم ایستاد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *