پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰:۳۷

تجلیل از شهدای آتش نشان در گود زورخانه
پنج شنبه شب گذشته زورخانه پهلوان ناصراسدی حال وهوایی دیگری داشت، زورخانه پر بود از بزرگ مردان عشق و آتش، قهرمانان بی ادعای آتش نشان که امده بودند عزا را با هم و در کنار هم به عشق تبدیل و از مقام شامخ کبوتران آسمانی آتش نشانان حادثه پلاسکو تجلیل کنند.
مراسم گرامیداشت یاد و خاطره پهلوانان واقعی دیار ایران زمین، پنج شنبه هفته گذشته به همت همه اهالی زورخانه مرحوم پهلوان ناصر اسدی در محل گود این زورخانه برگزار شد. در این مراسم که حمیدرضا بابائی، شهردار کرمان و تنی چند از روسای مراکز آتش نشانی کرمان حضور داشتند، پس از انجام حرکات ورزشی و زورخانه ای که با نوای گرم مرشد همراه بود، از مقام برجسته شهدای آتش نشان تجلیل به عمل آمد.

مقام سومی برای
سپک تاکرای کرمان
تیم سپک تاکرای کرمان با قبول شکست برابر تیم قزوین به رده سوم مسابقات کشوری قناعت کرد .
مسابقات قهرمانی کشور جام فجر یادواره ای شهدای آتش نشانی در شهر قزوین برگزار شد و در پایان تیم های اول تا سوم این مسابقات مشخص شدند .
در این دوره از مسابقات ۱۰ تیم از سراسر کشور در دو گروه پنج تیمی باهم در دو روز به رقابت پرداختند و در نهایت تیم کرمان که در گروه سختی هم قرار داشت با شکست حریفان خود به نیمه نهایی این مسابقات راه یافت و در این مرحله نیز با قبول شکست برابر تیم قزوین میزبان مسابقات به رده سوم مشترک با کرمانشاه دست یافت .
در رقابت فینال تیم مرکزی با غلبه بر تیم قزوین جام قهرمانی را بالای سر برد.

هندبال مس در کویر یزد
هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال کشور امروز با انجام 5 دیدار در 5 شهر کشور پیگیری می شود و در یکی از دیدارهای مهم این هفته، مس کرمان در شهر یزد میهمان توسعه و عمران بافق است.
توسعه و عمران بافق یزد که مدتی است از انتهای جدول فاصله گرفته است هم اکنون با 8 امتاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارد، ضمن اینکه مس با 11 امتیازی که دارد، به طور قطع به دلیل اختلاف امتیاز کم میان تیم ها در جدول، نمی خواهد که شانس حضور در بالای جدول را از دست بدهد. نماینده یزد هم به طور قطع به دنبال آن است تا به روند نسبتا موفقیت آمیز خود برای فاصله گرفتن با انتهای جدول ادامه دهد.
برنامه سایربازی ها به شرح زیر است :
بیتا سبزوار – نفت و گاز گچساران
فولاد مبارکه سپاهان – هیئت هندبال مرودشت
هپکو اراک – نیروی زمینی تهران
شهرداری ارومیه – شهرداری کاشان

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *