پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | روحانی: نه تافته جدا بافته‌ایم نه گمشده در تاروپود جهان

روحانی: نه تافته جدا بافته‌ایم نه گمشده در تاروپود جهان





۱۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰:۳۲

روحانی:
نه تافته جدا بافته‌ایم نه گمشده در تاروپود جهان

رییس جمهوری کشورمان تاکید کرد: بزرگترین آرمان امام آزادی بود، مردم در انتخابات، افراد را آزادانه انتخاب می‌کنند. ما نه تافته جدا بافته هستیم و نه گم شده در تار و پود جهان. به گزارش خبرآنلاین، در آستانه آغاز دهه فجر حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان به همراه اعضای هیأت دولت صبح امروز باحضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) با آرمان ایشان تجدید بیعت کردند.
در حاشیه این مراسم رییس جمهوری اظهار داشت: امام نه معتقد به آن بود که انقلاب باید از مسیر مسلحانه پیروز شود و نه به خمودگی ها و خموشی های مسلحانه معتقد بود. بلکه از مسیر اعتدال انقلاب را پیش بردند. وی تاکید کرد:۴۰ سالگی، به معنای پختگی انقلاب و دوری از حرکت های هیجان زده است. ما نیازمند گفتمان امام و راه امام هستیم. گفتمان امام اتصال نظام به انقلاب اسلامی و پیشبرد آرمان های انقلاب همچون آزادی و استقلال در متن نظام است. نباید به گفتمان امام به طور گزینشی رجوع کنیم.
اهم اظهارات رییس دولت یازدهم را در ادامه به نقل از جماران بخوانید؛
این گفتمان را باید به گونه ای تفسیر کنیم که مایه تحکیم نظام و کارآمدی دولت شود و بتوانیم چتر انقلاب را میان همه علاقه مندان انقلاب بگسترانین و همه دوستداران آزادی جذب آن شوند.
بزرگترین آرمان امام آزادی بود و مردم در انتخابات افراد را آزادانه انتخاب می کنند. استقلال آرمان امام بود؛ ما نه تافته جدا بافته هستیم و نه گم شده در تار و پود جهان.
مقام معظم رهبری با حق الناس خواندن رأی مردم حماسه ۹۲ را آفرید و با نرمش قهرمانانه با مذاکرات موافقت کردند. روش ها مقدس نیست؛ روش‌ها در راستایی که هدف ها مشخص می‌کنند قابل تغییر هستند.
داغ آیت الله هاشمی بر دل ما و مردم است. قلب میلیون ها نفر برای او تپید. او امروز آرام در کنار امام خفته است.
متأسفیم که شاهد تشییع پیکر آتش نشانان قهرمان هستیم. به خانواده های آنان تسلیت می گوییم. آنان نشان دادند در زندگی مردم ما ایثار و فداکاری از بین نخواهد رفت.
باید در این ایام به خانواده بزرگ امام که سهمی بزرگ در انقلاب داشتند تبریک بگوییم. این روزها متعلق به امام است. ما به خاندان بزرگ امام خصوصا یادگار ایشان عالم فرهیخته و مدرس بزرگ حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی (دامت برکاته) احترام می‌گذاریم.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *