پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | رياست سازمان برنامه و بودجه استان كرمان: شركت توزيع نيروي برق جنوب شركتي رو به جلو و پويا است

ریاست سازمان برنامه و بودجه استان کرمان: شرکت توزیع نیروی برق جنوب شرکتی رو به جلو و پویا است





۱۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰:۲۶

ریاست سازمان برنامه و بودجه استان کرمان:
شرکت توزیع نیروی برق جنوب
شرکتی رو به جلو و پویا است

در بهمن ماه سال جاری رئیس سازمان برنامه و بودجه، معاونان و هیات همراه، از شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان بازدید کردند.
در ابتدای این نشست مهدوی نیا مدیر عامل ای شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان به ارائه گزارشی از عملکرد شرکت پرداخت و گفت: این شرکت وظیفه برق رسانی به ۱۶ شهرستان با ۵۱۷ هزار مشترک را بر عهده دارد که به لحاظ مساحت تحت پوشش مقام ششم کشور را دارا می باشد .وی افزود: تا کنون بیش از ۳۵۰۰ روستا برق رسانی شده اند که در این زمینه مقام دوم را در بین شرکت های توزیع داریم.
در ادامه رودری، رئیس سازمان برنامه و بودجه از تلاش های خوب مدیر عامل شرکت برق جنوب کرمان تشکر نمود و گفت: آنچه که لازمه یک سیستم خوب است می توان به تعریف چشم انداز، داشتن برنامه های اجرایی، پایش سیستم و پاسخگویی مناسب به ارباب رجوع اشاره کرد که همگی این پارامترها برای شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان به خوبی تعریف شده اند. وی افزود: قطعا مشارکت و همکاری زیرمجموعه اعم از مدیران ستاد و همچنین شهرستان ها نقش اساسی در موفقیت شرکت داشته است و همکاری و همیاری باعث می شود برنامه های تدوین شده به شکل منسجم پیاده شوند. رودری با اشاره به عملکرد خوب شرکت برق جنوب کرمان، این شرکت را سیستمی رو به جلو و پویا دانست و بیان کرد: در جشنواره شهید رجائی استان سازمان برنامه و بودجه بعد از پایش دقیق دستگاه های اجرایی دستگاه های برتر را انتخاب و معرفی نمود که شرکت توزیع برق جنوب کرمان در این جشنواره یکی از برترین دستگاه های اجرایی استان شناخته شد که با برنامه ریزی و هدف گذاری دقیق رو به جلو در حال حرکت است.
وی با اشاره به برنامه توسعه ای استان تصریح کرد: متاسفانه با توجه به پیش بینی های انجام شده نرخ رشد اقتصادی برای استان کرمان ۸.۵ درصد می باشد که این میزان نسبت به متوسط کشوری پایین تر است و ما باید فاصله تولید سرانه خود را نسبت به متوسط کشوری کم نمائیم و در این راه باید به زیر ساخت ها از جمله صنعت برق توجه ویژه ای داشت.
رئیس سازمان برنامه و بودجه صنعت برق را یکی از پارامترهای مهم بخش زیرساخت ها دانست و گفت: طی برنامه ششم استان باید به گونه ای عمل کنیم که علاوه برتامین نیازهای توسعه ای بتوانیم صادر کننده انرژی برق نیز باشیم. همچنین در بعد مصرفی و صرفه جویی مصرف برق نیازمند انجام کارهای اجرایی و با خروجی مناسب هستیم. در پایان وی به اتفاق همراهان از مراکز دیسپاچینگ، مدیریت بحران شرکت بازدید نمود.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *