پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | وزیر کشور خبر داد مقابله با ریزگردها در دستور کار ستاد مدیریت بحران

وزیر کشور خبر داد مقابله با ریزگردها در دستور کار ستاد مدیریت بحران





۱۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰:۲۵

وزیر کشور خبر داد
مقابله با ریزگردها در دستور کار ستاد مدیریت بحران
وزیر کشور در پاسخ به سئوالی مبنی بر اقدامات وزارت کشور برای مقابله با گرد و غبار در شهرستان های شرقی استان کرمان گفت: رفع این مشکل به صورت ویژه در ستاد مدیریت بحران کشور در دست پیگیری است.
به گزارش ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی روز گذشته در سفر به شهرستان بم اظهار داشت: در زمینه مقابله با بروز پدیده گرد و غبار در شرق استان کرمان، مالچ پاشی، آبخیزداری و سایر موارد نیز اقدامات لازم انجام شود. وزیر کشور همچنین از کرمان به عنوان استانی ویژه و فوق العاده در کشور یاد کرد و گفت: سفرها به منظور بازدید از دستاوردهای اقتصاد مقاومتی به صورت دوره ای و مستمر انجام می شود. وی با اشاره به اینکه برای چهارمین مرتبه، خدمت مردم خوب استان کرمان رسیده ایم، اظهارکرد: نشست هایی در شهرستان بم در حوزه اقتصاد مقاومتی برگزار خواهد شد و نظرات مسئولان و فعالان اقتصادی این شهرستان را جویا خواهیم شد. وزیر کشور افزود: جمع بندی نظرات در راستای پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی انجام می شود و در ادامه چند مورد بازدید و افتتاح طرح را در شهرستان بم خواهیم داشت. وی گفت: فردا نیز در کرمان در نشست اقتصاد مقاومتی این استان شرکت خواهم کرد و به مناسبت دهه فجر توفیق دیدار با مردم را خواهم داشت. وزیر کشور بدو ورود به شهرستان بم مورد استقبال استاندار کرمان، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت و سپس با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
رحمانی فضلی همچنین در ادامه از روند بازسازی ارگ قدیم بم نیز بازدید کرد. عبدالرضا رحمانی فضلی در سفر به شهرستان بم، افتتاح کارخانه خودروسازی کارمانیا واقع در ارگ بم را در برنامه خود دارد. آغاز عملیات اجرایی خط انتقال گاز از بم به نرماشیر شامل شهر نرماشیر و 35 روستا، فهرج و 15 روستای خواجه عسکر بم از دیگر برنامه های وزیر کشور در سفر به شهرستان بم است. پروژه عملیات اجرایی خط انتقال گاز از شهرستان بم به نرماشیر با بیش از 740 میلیارد ریال اعتبار اجرایی شده است.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *