پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | از میان خبر های کرمان

از میان خبر های کرمان





۱۳ مرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۵۱

بلاژویچ: تعدادی از بازیکنانمان باید از تیم بروند
8 آذر 90
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با وجود برد تیمش مقابل فجر سپاسی در جام حذفی از عملکرد بد بازیکنانش انتقاد کرد. میروسلاو بلاژویچ در نشست خبری پس از بازی مقابل فجر سپاسی از کیفیت بازی بازیکنانش و کیفیت زمین انتقاد کرد و گفت: از بازیکنان اصلا راضی نیستم و قطعا تعدادی از بازیکنان که با قرادادهای کلان به تیم آمده‌اند، در نیم فصل دوم دیگر در تیم ما نخواهند بود. سرمربی تیم مس کرمان با تاکید بر اینکه تعدادی از بازیکنان این تیم قطعا از نیم فصل دوم در این تیم نخواهند بود، ابراز کرد: بعضی از بازیکنان با قراردادهای کلان به این تیم آمده‌اند و هیچ کیفیت مناسبی از خود نشان ندادند که باید از این تیم بروند. بازیکنان بومی از این‌ها بهتر بازی کنند.
دستـگیری 7 نفر از قاچـاقچیـان اشیای عتیـقه در کرمان/ 8 آذر 91
حسین شمس الدینی مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری استان کرمان با اعلام خبر فوق گفت: با تلاش بیش از 242 نیروی آموزش دیده یگان حفاظت در 2 ماه گذشته ده ها قطعه شی سفالی،مفرغی و سنگی کشف و ضبط شد. وی با بیان اینکه حفاری‌های غیرمجاز نسبت به سالهای گذشته بسیار کاهش یافته است،افزود: این امر نشان دهنده فعالیت‌های بالای فرهنگی و امنیتی یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی استان در این خصوص است. شمس الدینی اظهارکرد: با توجه به اینکه تعداد کثیری از آثار تاریخی و محوطه های باستانی در مناطق جنوبی استان وجود دارد بیشتر اشیاء مکشوفه متعلق به شهرستانهای مذکور است. وی در پایان خاطرنشان کرد: قاچاقچیان دستگیر شده فوق الذکر در شهرستان های جنوبی از جمله کهنوج و رودبار بازداشت و به دستگاه قضایی تحویل داده شدند.
پیروزی مس در اولین بازی نیم‌فصل دوم
8 آذر 92
هفته‌ی شانزدهم لیگ برتر فوتبال به صورت همزمان از ساعت 15 با برگزاری شش بازی آغاز شد. در بازی مس کرمان و راه آهن سورینت نیز رخ داد. این دیدار نیز تا دقیقه 90 با نتیجه تساوی یک بر یک دنبال می‌شد اما لوسیانو ادینیو در دقیقه 90 از روی نقطه پنالتی گل برتری تیمش را به ثمر رساند.
شهرام گودرزی در این بازی گل اول مس را زده بود. هم‌چنین پیروز قربانی که بعد از مدت‌ها به ترکیب تیم راه آهن بازگشته تک گل این تیم را به ثمر رساند. مهدی زارع نیز در دقیقه 54 با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد. شاگردان پرویز مظلومی بعد از برد امروز 12 امتیاز شدند اما هم‌چنان در قعر جدول باقی ماندند. راه آهن نیز با همان 13 امتیاز رده چهاردهم را به خود اختصاص داد.
رئیس دادگاه انقلاب اسلامی کرمان منصوب شد
8 آذر 93
با حکم آیت الله آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه، «احمد قربانی» به سمت رئیس شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی کرمان منصوب شد.
مجهزترین آزمایشگاه تشخیص طبی HIV در جنوب‌شرق کشور افتتاح شد
8 آذر 93
با حضور مسوولین دانشگاهی و استانی مجهزترین آزمایشگاه تشخیص طبی HIV جنوب‌شرق کشور در محل کلینیک جوادالائمه(ع) کرمان افتتاح شد. آزمایشگاه تشخیص طبی ایدز در جنوبشرق کشور براساس قرارداد سه جانبه میان دانشگاه علوم پزشکی کرمان، آزمایشگاه مرجع سلامت و معاونت بهداشتی در مدت یک ماه راه اندازی شده است. این آزمایشگاه با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان در جهت پیشگیری و همچنین تشخیص بیماری ایدز خدمات ارائه می‌کند.آزمایشگاه تشخیص طبی ایدز به صورت قطب در شهرستان کرمان راه‌اندازی شده و قادر است منطقه جنوب‌شرق کشور را تحت پوشش قرار دهد.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *