سایت خبری پیام ما آنلاین | استاندار کرمان در دیدار با معاون وزیر ورزش عنوان کرد: از وضعیت ورزش و جوانان استان ناراضی ام

استاندار کرمان در دیدار با معاون وزیر ورزش عنوان کرد: از وضعیت ورزش و جوانان استان ناراضی ام





۴ خرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۳۰

علیرضا خادم کشتی گیر سابق و معاون حقوقی و پارلمانی وزیر ورزش سه شنبه شب وارد کرمان شد.
وی به منظور بررسی وضعیت عملکرد اداره ورزش و جوانان استان به همراه مدیر کل امور استانهای وزارتخانه به کرمان آمد.
خادم در میان برنامه های خود با هیات های ورزشی و سمن های جوانان دیدار کرد و با استاندار گفت و گو نمود. در جلسه مشترک نمایندگان وزارت ورزش و استاندار کرمان رزم حسینی گفت: در حوزه ورزش در این دولت طرحی به منظور توسعه ورزش تهیه و اعتبار خوبی برای آن دیده شد.
حتی در مناطق کم برخوردار سعی کردیم عدالت ورزشی رعایت شود تا سمت و سوی توسعه را در پیش بگیریم. استاندار کرمان در تشریح «سند توسعه ورزش»کرمان توضیح داد: برای نمونه در حوزه باشگاهها بررسی شد که هر ورزشی که در کرمان قابلیت دارد روی آن برنامه ریزی شود و شرکت هایی که پتانسیل حمایتی دارند به آنها کمک کنند.
مقرر شد که مابه التفاوت هزینه لیگ یک و برتر را در سراسر استان برای ورزش پایه هزینه شود. لذا بدنبال این نبوده ایم که با آوردن بازیکنان ملی به کرمان پول را از استان خارج کنیم و در نهایت هم دستاوردی برای استان نداشته باشد. باید به سمتی برویم که بازیکن پروری داشته باشیم که آنرا پیشکسوتان هم پذیرفته اند. مجموعه این قبیل تصمیمات سندی به نام «سند توسعه ورزش» شد که همه آنرا پذیرفتند. مبلغ خوبی هم برای اجرای این طرح گذاشتیم اما آنچه منظور ما بود در این طرح اجرایی نشد و دستاوردی برایمان نداشت.لذا طرح را متوقف کردیم .
استاندار افزود:ما پول بابت پروژه می دهیم که باعث ارتقاّ ورزش بشود و بابت دستمزد مربی و سایر هزینه های این شکلی هزینه نمی کنیم.
رزم حسینی در ادامه انتقادات خود از مدیر کل ورزش و جوانان استان مدعی شد در حوزه جوانان نیز کاری انجام نشده است.
وی گفت: در بخش جوانان متاسفانه هیچ کاری نشده و انتظار ما بیش از این بود که باید تعیین تکلیف شود.طرح توسعه ما به این شکل بود که بازیکن پرورش دهیم نه اینکه بازیکن اجاره ای بگیریم که به جای گل زدن به تیم حریف به دروازه خوردی گل بزند.
مدیرکل ورزش استان:
۱۹ خرداد می روم
محمودی نیا مدیر کل ورزش و جوانان استان در مقام دفاع از عملکرد خود در این جلسه گفت:در رابطه با طرح سند توسعه ورزش باید بگویم که در همه شهرستانها این طرح اجرا شد. ۲ برابر پولی که استانداری برای این طرح داد را ما از منابع مختلف جذب کردیم.
وی افزود: با شهامت می گویم با پولی که استانداری داد حتی نمی شد یک سالن ورزشی ساخت.با این پول فقط می شد یک موج آفرینی در ورزش توسط مربیان شکل بگیرد و من هم تمام تلاشم را انجام داده ام. محمودی نیا ادامه داد: با شهامت می گویم هرجا که کار کرده ام رک حرفم را زده ام ۱۹ خرداد ماموریت من از آموزش پرورش تمام می شود و اگر مافوقم از من راضی نباشد یک روز هم در اداره کل ورزش و جوانان نمی مانم و انشالله از ۱۹ خرداد با اجازه استاندار به آموزش و پرورش بر می گردم.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *