پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | کی بود؟ کی بود؟ من نبودم

کی بود؟ کی بود؟ من نبودم





۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۷:۲۶

کی بود؟ کی بود؟ من نبودم
فیلمبردار مشاجره لفظی یکی از نمایندگان نزدیک به جبهه پایداری با محمدجواد ظریف هنوز مشخص نیست و نمایندگانی که در اطراف این دو جمع شده بودند، یکی یکی فیلمبرداری را تکذیب می کنند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در دقایق اول علنی شدن صحن مجلس مشاجره ای بین وزیر امور خارجه و نماینده مردم تهران در مجلس رخ داد که ابتدا عکس آن و سپس فیلمی از آن منتشر شد. فیلمی که هنوز هیچ نماینده ای مسئولیت فیلمبرداری آن را برعهده نگرفته است.
نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس گفت: من فقط صدای این مشاجره را شنیدم اما متوجه نشدم چه کسی فیلمبرداری کرد. البته دوربین فقط دست یک نفر بود.
رمضانعلی سبحانی‌فر نیز مسئولیت این کار را برعهده نگرفت. سبحانی فر گفت: من رسما و قطعا تکذیب می کنم. اولا این برخوردها از سوی نمایندگان مجلس و سروصدا راه انداختن کار درستی نیست و دوما عکس و فیلم گرفتن از طریق غیردوربین های رسمی اخلاقی نیست. البته چون در آن لحظه درهای صحن باز شده و جلسه علنی شده بود، فیلمبرداری غیرقانونی نبود.
احتمال دیگری که مطرح شده، فیلم برداری ازسوی رحیم زارع سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس است. او در عکس های منتشر شده، موبایلش را بالا و به سوی مشاجره کنندگان گرفته است. اما زارع نیز فیلم برداری را تکذیب کرده و گفته که فقط عکس گرفته است. او در گفت وگو با ایرنا با بیان اینکه فیلم گرفتن و پخش آن را در شان خود و دیگر نمایندگان مجلس نمی دانم، گفت: فیلم منتشر شده از حاشیه جلسه روز گذشته مجلس در فضای مجازی هیچ ارتباطی با من ندارد.
وی افزود: فیلم منتشر شده در فضای مجازی روبروی من و از زوایه پایین گرفته شده در حالی که عکسی که از بنده در رسانه ها منتشر شده موبایل من از زاویه بالا در حال عکس گرفتن است.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *