پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | این روزها همه ویدیو می‌گیرند، شما چه‌طور؟

این روزها همه ویدیو می‌گیرند، شما چه‌طور؟





۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۴۰

این روزها همه ویدیو می‌گیرند، شما چه‌طور؟
اجرای مشاجره آقای کوچک زاده و جواد ظریف در روزهای گذشته سوژه سایت‌ها و گروه‌های خبری شد.
. حال وهوای مجلس روز یکشنبه تحت تاثیر حضور تیم مذاکره‌کننده هسته ای در دستگاه قانون گذاری بود.اولین موضوعی که درگروه‌های خبری دست به دست می شد حکایت از حمله کوچک زاده به نفر اول دستگاه دیپلماسی داشت . خبری که توجه تمام رسانه های فارسی زبان را به خود جلب کرد. در ادامه این سایت تابناک بود که با انتشار ویدیویی از داخل مجلس به اخبار ضد و نقیض رسانه‌های رسمی و غیر رسمی پایان داد و فایل تصویری که ماجرا را به وضوح شرح می داد. مکالمه ای که با ظرافت، وزیر آغاز شد و به مشاجره ای تمام عیار بدل گردید. یه طرف گفتگو کوچک زاده نماینده مردم تهران بود و سوی دیگر ریس دستگاه دیگر ریس دستگاه دیپلماسی کشور.
کوچک زاده:آقای ریس فرمود امروز در کشورهای اطرافمون بدترین شرایط نسبت به ماست.این مساله رو یه جوری باید حل کنیم دیگه.حالا بدون آقای ظریف ، اگه این وحدتی که در کشور هست با این کارهای شما به هم بریزه اولین کسایی که ضررمی‌کند شمایی.
ظریف: من دارم وحدت رو به هم می زنم؟ یا اونی که به من میگه خائن؟
کوچک زاده: اون کسی که به شما میگه من با مذاکره زیر سایه تهدید موافق نیستم ، اون میگه خائن.
ظریف: اون اگه یک کلمه بگه دگه نرو …
کوچک زاده( حرف ظریف را قطع می کند):اون میگه خائن
ظریف: اون میگه خائن؟
کوچک زاده: من از زبان اون می گم
ظریف:بی جا می کنی شما از زبان اون حرف بزنی.اون خودش زبان بران این نظامه
ویدئو کار چه کسی بود؟
انتشار این ویدئو نشان داد ابتلا به تکنولوژی صغیر و کبیر ندارد. در حالی که مهمترین مساله کشور میان وزیر و نماینده مجلس در گرفته است یکی از نمایندگان پنهانی مشغول به تصویربرداری است.تصویر مقابل همان لحظه را نشان می دهد. شماره یک جواد ظریف و شماره 2 کوچک زاده را نشان می دهد.(به مناسبت روز آزاد سازی خرمشهر همه حاضرین چفیه بر گردن دارند).
شماره 3 یکی از نمایندگان را مشخص می کند که با گوشی موبایل آیفون سیکس مشغول تصویربرداری ست. اما یقینا با توجه به زاویه دوربین فیلم منتشر شده کار ایشان نمی تواند باشد.لاجرم شماره 5 و 4 گزینه‌های اصلی مشکوک به ضبط ویدئومی باشند. نگاهی به چهره شماره 5 این را به ذهن متبادر می کند که وی نمی تواند گزینه اصلی باشد و این نفر شماره 4 است که به احتمال قریب به یقین کار تصویربرداری را انجام داده است.
برای مشاهده فیلم مشاجره ظریف و کوچک‌زاده از کد زیر استفاده کنید:

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *