سایت خبری پیام ما آنلاین | دفاع آیت الله هاشمی و محمدرضا عارف از دولت یازدهم

دفاع آیت الله هاشمی و محمدرضا عارف از دولت یازدهم





۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۲:۲۴

دفاع آیت الله هاشمی
و محمدرضا عارف
از دولت یازدهم
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و منتخب اول تهران، از دولت یازدهم و فرجام برجام دفاع کرده و گفتند منتقدان بی انصافی را به حد اعلی رساندند.
به گزارش روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار مدیر عامل و جمعی از مدیران ارشد و مسؤولان سازمان کشتیرانی، با ابراز خوشحالی از شکستن تحریم، به خصوص برای فعالیت‌های بین‌المللی کشتی‌های ایران، گفت: حق مردم ایران است که با استفاده از تعاملات جهانی، به سوی رفاه اجتماعی و قله‌های پیشرفت حرکت کنند.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با انتقاد از کسانی که سعی در القای شکست برجام دارند، گفت: الان کشورهای مهم جهان و سازمان‌ها و شرکت‌های بین‌المللی برای سرمایه‌گذاری و همکاری با ایران از همدیگر سبقت می‌گیرند. وی تبلیغات سنگین مخالفان دولت را با هدف القای نا امیدی مردم، برخلاف مصالح و منافع ملی دانست و ادامه داد: نگاه سیاسی و باندی به منافع ملی و همگانی مردم و نقد غیرمنصفانه مسایلی که به کلیت نظام مربوط می‌شود، هیچ توجیهی ندارد، در حالی که دنیا بر موفقیت‌های ایران در مذاکرات هسته‌ای تأکید می‌نماید.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، دستاوردهای برجام را دو طرفه خواند و با تحلیل چرایی و چگونگی دلواپسی برخی کشورهای جهان در خصوص فعالیت‌های هسته‌ای ایران، گفت: علی‌رغم فتوای سیاسی، دینی رهبر جمهوری اسلامی که ساخت بمب هسته‌ای را حرام دانسته‌اند، از رشد علمی فرزندان ایران نگران بودند که این دانش در کشور بومی شده و برگشت ناپذیر است.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با بیان برخی تفاوت‌های شاخص‌های سیاست خارجی در دولت فعلی و سابق جمهوری اسلامی، گفت: نگاه عاقلانه دولت یازدهم و تأکید تیم مذاکره کننده بر منطق و استدلال، اوضاع را از حالت سابق به شرایطی رسانده که امروزه کشتی‌های جمهوری اسلامی ایران به هر جا که بخواهند، می‌روند.
در همین حال، محمدرضا عارف رییس شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان عارف در همایش اصلاح طلبان شهرستان مرند و جلفا گفت: سیاه‌نمایی در حق برجام، ظلم در حق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
به گزارش ایسنا، عارف با بیان اینکه دولت تدبیر و امید، وارث ۶۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت گذشته است، ادامه داد: این رقم در حدود ۲۰ بودجه عمرانی کشور است. اکثر وعده های دولت همچون مساله برجام، محقق شده است. لغو تحریم‌های ظالمانه و حفظ فعالیت هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران از دستاوردهای ارزشمند برجام است و وظیفه همگانی است از این دستاوردها حفاظت کنیم.
وی با بیان اینکه سیاه نمایی در حق برجام، ظلم در حق نظام است، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله) بهترین حامی و مدافع برجام بودند. رفتار مدعیان ولایت را در مجلس دیدیم و مشاهده کردیم که عده ای، بی انصافی خود را به حد اعلی خود رساندند و به فرزندان مومن و متعهد این نظام، اهانت کردند.
عارف همچنین در واکنش به رفتار یکی از حضار مبنی بر لعن دولت احمدی نژاد تصریح کرد: لعن فرستادن در مشی اصلاحات جایی ندارد و دعا می‌کنیم کسانی که مشکلات متعددی را برای مردم این سرزمین ایجاد کردند به راه راست هدایت شوند.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *