پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | تیره شدن پوست را متوقف کنیم

تیره شدن پوست را متوقف کنیم





۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۰۹

تیره شدن پوست را متوقف کنیم
شاید تا امروز بهترین راه‌حل برای صاف و یکدست شدن رنگ پوست صورت‌تان استفاده از کرم پودرهای آرایشی با پوشانندگی بالا بوده است؛ راه‌حل‌ای که موقتی است و دردی از شما دوا نمی‌کنند اما اگر می‌خواهید پوست‌تان برای همیشه شفاف و دانه‌های ریز روی آن محو شود، بهتر است مشکل را از ریشه حل کنید. در این شماره چند روشن‌کننده با اثربخشی بالا را به شما معرفی می‌کنیم.
رنگدانه‌های پوست‌تان را
تغییر دهید
شاید یکی از دلایلی که تا امروز سراغ روشن‌کننده‌ها نرفته‌اید، سفید شدن غیرطبیعی یا سنگینی ترکیبات آن روی صورت‌تان بوده است. از آن جایی که روشن‌کننده‌های پوست باید به شکل روزانه و مرتب پوست شما را تغذیه کنند، بنابراین انتخاب نوع کاربردی و موثر آنها در نتیجه‌ای که به دنبال آن هستید، بسیار موثر است. کرم روشن‌کننده پرفروش «نیوآ» لایه‌های عمیق از سلول‌های پوست را در برابر آسیب اشعه UV، تیره شدن پوست و پیری زودرس آن محافظت می‌کند و ظاهری روشن و درخشان به پوست شما می‌دهد.متخصصان پوست بر این باورند که این کرم بعد از چند بار مصرف رنگدانه‌های پوست را کاهش می‌دهد و رنگ چهره را روشن می‌کند. همچنین فرمول سبک و غیرچسبناک محصول با خاصیت مرطوب‌کننده‌اش، پوست را نرم و لطیف کرده و از افزایش لک‌ها و کدر شدن پوست جلوگیری می‌کند. به علاوه اینکه سازگاری این کرم روشن‌کننده با پوست از نظر متخصصان پوست و زیبایی اثبات شده است.
روش مصرف: پیش از قرار گرفتن در آفتاب کرم را به پوست خود بمالید و عصرها آن را تمدید کنید. از این محصول می‌توانید بعد از شنا یا خشک کردن پوست با حوله برای شفافیت و لطافت پوست استفاده کنید.

کرمی سرشار از ویتامین
فاکتورهای زیادی در محیط هستند که باعث بروز و تشدید لک و تیرگی‌های پوست در طول عمرمان می‌شوند که شایع‌ترین آن آفتاب، افزایش سن، مصرف برخی داروها و حتی وراثت است اما برای اینکه بتوانید تاثیر این فاکتورها را به حداقل برسانید، می‌توانید به علم متخصصان پوست ایرانی اعتماد کنید. کرم روشن‌کننده گیاهی سی‌گل، از پوست شما در مقابل عوامل مضر طبیعی محافظت و با تقویت عمل نوسازی پوست به همراه جذب سریع، لک‌های پوست را برطرف می‌کند و به گفته این متخصصان پوست شما بعد از 3 ماه شفاف‌تر و روشن‌تر خواهد شد.البته متخصصان بازار زیبایی هم بر این باور هستند که ویتامین‌های A, C, E به کار گرفته شده در ترکیبات این کرم با پیری زودرس شما مقابله کرده و علاوه بر شفافیت، به حفظ رطوبت و جوان‌سازی پوست کمک می‌کند. در نتیجه باعث پایداری رطوبت در سطح پوست می‌شود.
روش مصرف: این سرم روشن ‌کننده را روز و شب روی پوست تمیز صورت بمالید و برای ماندگاری و تاثیرپذیری بیشتر آن از مرطوب‌کننده استفاده کنید.

لکه های پوست را
برطرف کنیم
شادابی و شفافیت پوست، زیبایی هر چهره‌ای را دو چندان می‌کند اما به‌طور معمول صاف و براق بودن پوست در نوجوانی و جوانی دستخوش تغییراتی می‌شود که برای مبارزه و از بین بردن همیشگی آنها ابزاری لازم است. لکه‌هایی که با تابش مستقیم خورشید، بارداری، جای جوش، لیزر و حتی بیماری‌های پوستی روی صورت جا خوش می‌کنند، فقط با ترکیبات حرفه‌ای و موثر کرم‌های روز و شب از بین می‌رود.
کرم روشن‌کننده «اوریاژ» به توصیه متخصصان، منبع خوبی از هیدروکینون است که با متوقف کردن فرآیندی که در پوست باعث تغییر رنگ می‌شود، لکه‌های تیره پوست شما را روشن می‌کند. این کرم ضدلک و روشن‌کننده پوست‌های کدر و تیره، مناسب برای پوست‌های حساس ارائه شده که در طول روز همراه با ضدآفتاب هم قابل استفاده است.
همچنین این محصول آرایشی به نسبت بقیه ضد لک‌ها امتحان خود را به خوبی پس داده است اما فراموش نکنید تاثیرپذیری آن در استفاده همزمان با ضدآفتاب محسوس‌تر خواهد بود.
روش مصرف: کرم روشن‌کننده «دیپدرم اوریاژ» را صبح و شب روی لکه‌ها یا قسمت‌های تیره صورت و حتی پوست دست یا بدن ماساژ دهید.

سرمی
برای روشن‌کردن پوست
آلودگی‌هایی که این روزها روی پوست به هر بهانه‌ای جا خوش می‌کنند، به مرور باعث ایجاد لک و کک و مک‌هایی در سطح پوست می‌شود که اگر برای رفع آنها چاره‌ای پیدا نکنیم به سختی از بین می‌روند. بین محصولات ارائه شده «استی لادر» سرم روشن‌کننده با عملکرد بالا و موثر وجود دارد. نتایج یک آزمایش بالینی نشان می‌دهد تنها بعد از دو هفته استفاده مداوم از این محصول، 62درصد از مصرف‌کنندگان کاهش چشمگیر لک‌های پوستی خود را مشاهده کرده‌اند.
این محصول در ترکیبات خود آنتی‌اکسیدان‌های قوی برای محافظت از پوست دارد که برطرف‌کننده لک و تیرگی‌های سطح پوست، جای جوش و لک‌هاست و با رطوبت‌رسانی و ساختار فاقد چربی خود، جلوه‌ای شاداب و جوان به پوست می‌دهد. البته این سرم هم مانند هر محصول بهداشتی و آرایشی دیگر برای نتیجه‌بخش بودن احتیاج به مصرف مداوم و مرتب دارد.
روش مصرف: کرم را روزی دو بار (صبح و شب) روی پوست تمیز ماساژ داده تا کاملا جذب شود. بهتر است در شب این کرم را به عنوان آخرین کرم مصرف کنید.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *