پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | تکذیب تغییر در دولت

تکذیب تغییر در دولت





۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۵:۵۱

تکذیب تغییر در دولت
تکذیب شد. تغییراتی که طرفداران دولت خواستار آن بودند و برای این تغییرات لحظه شماری می کردند. نوبخت در جمع خبرنگاران گفت: به هیچ وجه موضوع تغییر وزرا و استانداران در حال حاضر در دستور کار دولت قرار ندارد و اخباری مبنی بر تغییر در کابینه صحت ندارد. به گزارش ایسنا وی با بیان این که موضوع تغییرات از بن بی اساس است و رسانه‌ها نباید به آن دامن بزنند اظهارکرد: دولت هیچ برنامه‌ای برای تغییر وزرا و استانداران ندارد و اگردر آینده تغییری متناسب با وضعی انجام شود این موضوع بحث دیگری است. وی همچنین در پاسخ به سوالاتی در مورد تغییر فرماندار جهرم گفت: این که یک استاندار تشخیص دهد که فرمانداری را تغییر دهد در برنامه‌ی دولت قرار ندارد.
نوبخت تاکید کرد: این حرف‌هایی که در این راستا زده می‌شود که مشاوری موضوعاتی را بیان کرده نظر شخصی او و در واقع استنباط خود را بیان کرده است و ما به طور کلی از عملکرد همکارانمان درهیات وزیران بسیار قدردانی می‌کنیم. سخنگوی دولت در ادامه گفت‌: با این کمبود منابع و امکانات و مشکلات فراوانی که در عرصه‌های مختلف به جا مانده است، و به ما رسیده و با توجه به اینکه همکاران ما شبانه روزی تلاش می‌کنند ما قدردان آنها هم هستیم.
هفته پیش بود که صحبت های حسام الدین آشنا باعث شد گمانه زنی ها برای تغییرات در دولت زیاد شود. مشاور رئیس جمهوری گفته بود: برخی از سفرهای استانی برای تیم رییس‌جمهور روشن کرد که برخلاف تصور اولیه برخی استانداران توانایی کافی برای اداره استان ندارند. لذا تغییرات در دولت اتفاق خواهد افتاد، هم در سطح وزرا و هم در سطح استاندارها. همین صحبت ها کافی بود تا گمانه زنی ها برای تغییرات در دولت آغاز شود. در این میان روزنامه اعتماد نوشت محمدرضا نعمت‌زاده، محمود گودرزی و مسعود سلطانی‌فر در صف اول تغییرات کابینه قرار دارند. روزنامه آرمان هم از احتمال تغییر استانداران فارس، اصفهان، هرمزگان و ایلام خبر داد. البته این همه گمانه زنی ها نبود و برخی سایت های خبری از مرتضی بانک هم به‌عنوان جایگزین احتمالی علی ربیعی وزیر کار نام بردند و مجید انصاری را جایگزین رحمانی فضلی وزیر کشور دانستند.
البته قبل از اینکه نوبخت تغییرات را تکذیب کند، وزیر کشور و معاون اول رئیس جمهور از تغییرات در دولت اظهار بی اطلاعی کرده بودند و حسام الدین آشنا هم در صفحه فیسبوکش اظهاراتش را نظر شخصی خودش خواند.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *