پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۴:۴۴

5300 میلی آمپر باتری؟!
اگر دنبال یک گوشی میان‌رده، ارزان‌قیمت و با ظرفیت باورنکردنی باتری هستید، احتمالا دیوانه Bluboo X550 خواهید شد! این گوشی از محصولات یک شرکت ناآشنای چینی به نام Bluboo است.
X550 دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن HD و ظرفیت باتری 5300 میلی آمپرساعتی است. سیستم عامل آن اندروید 5.1 لالی‌پاپ است و از پردازنده چهار هسته ای 64 بیتی MTK6735 شرکت مدیاتک بهره می‌برد. علاوه بر این موارد، پشتیبانی از 4G، دوربین عقب 13 مگاپیکسل، دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش نیز از دیگر ویژگی‌های این گوشی است.
باتری 5300 میلی آمپرساعتی X550 از تولیدات یک شرکت آمریکایی به نام Amprius است و به لطف تکنولوژی PumpExpress Plus Solution مدیاتک از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند.
قیمت گذاری X550 نیز در نوع خود جالب است. این گوشی از روز 19 می تا 4 ژوئن با قیمت 149.99 دلار به فروش می‌رسد. از روز 5 ژوئن تا 4 جولای قیمت آن به 159.99 دلار می‌رسد و پس از آن با قیمت 169.99 دلار عرضه خواهد شد.

پایان حماسه دیدنی است…!
امروز منتظر بازگشت گرالت به کامپیوتر های شخصی و کنسول های خانگی نسل هشتم باشید.
امروز مصادف با عرضه جهانی پایان سه گانه حماسه گرالتِ ریویا یا همان ویچر است. Witcher The سری بازی سوم شخص در سبک نقش آفرینی است که توسط شرکت لهستانی CD Project Red ساخته میشود. این بازی حول افسانه ها و داستان های اروپای شرقی و اسکاندیناوی، قاتلان بی رحم و سلاخان است. گرالت مشهورترین پهلوان اروپای شرقی و سرزمین خیالی ریویا است.
سری سوم این بازی به نام The Witcher 3 : Wild Hunt قرار است گرالت را بازنشست کند و به حماسه های پهلوانان دیگر افسانه های اسکاندیناوی بپردازد.CD Project Red نیز اعلام کرده است که این بازی از دنیای بازیElder Scrolls V : Skyrim محصول شرکت Bethseda که بزرگترین نقشه را در بین بازی های نقش آفرینی دارد و سال 2011 برترین بازی سال شد، 20 درصد بزرگ تر است. اکنون این بازی نهمین بازی است که ازسختگیر ترین سایت دنیای بازی GameSpot نمره کامل 10 از 10 گرفته است!

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *