پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۱:۳۲

نسخه های صورتی طلایی S7 و S7 Edge در راه بازار
به دنبال محبوبیت دیوایس های عرضه شده با رنگ های صورتی و رزگلد توسط کمپانی های مختلف در بازار، کمپانی سامسونگ هم از قافله عقب نمانده و نسخه هایی از پرچم داران قدرتمند سری S7 خود یعنی Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge را با رنگ صورتی طلایی معرفی نمود. عرضه مدل های صورتی طلایی این محصولات از روز گذشته در وطن کمپانی سامسونگ یعنی کره جنوبی آغاز شده و پیرو خبری که به گفته مقامات این کمپانی در آینده نزدیک این مدل ها در کشورهای دیگر نیز به فروش خواهند رسید. گفتنیست که پیش از این پرچم داران سری S7 سامسونگ در رنگ های مشکی، سفید، طلایی سفید و نقره ای تیتانیومی وارد بازار شده بودند. کره ای ها در پستی که در بلاگ این کمپانی منتشر نمودند از طبیعی بودن این رنگ سخن گفته اند و همچنین ذکر شده است که انعکاس نورها بر روی سطح این نسخه حالتی دارد که رنگ بدنه به شکلی درخشان از جهت داخل پوشش شیشه ای جلوه می کند.

Google Chrome موبایل با بیش از یک میلیارد کاربر
کمپانی گوگل اعلام نمود که مرورگر Chrome در هر ماه بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد. این دستاورد، نرم افزار کروم را در کنار دیگر نرم افزار های این کمپانی از قبیل Google Play Store، Maps، Search و Youtube قرار داد که پیش از این به کلوپ میلیاردی ها پیوسته بودند. گفتنیست که در حدود ۵ ماه قبل تعداد کاربران مرورگر کروم در اندروید و iOS حدود ۸۰۰ میلیون نفر اعلام شده بودند و رشد ۲۵ درصدی در طول ۵ ماه خبر از موفقیت چشم گیر این نرم افزار و محبوبیت کم نظیر آن در میان کاربران می دهد. در کنار خبر فوق کمپانی گوگل اطلاعات آماری دیگری را در باب امکانات این نرم افزار و خدماتی که به صورت ماهیانه از طریق آن در اختیار کاربران قرار می گیرد در قالب اینفوگرافیکی منتشر نمود. بر اساس اطلاعات فوق ماهیانه ۳،۶ میلیارد صفحه وب در مرورگر کروم ترجمه می شوند و همچنین سیستم امنیتی این نرم افزار از باز کردن ۱۴۵ میلیون صفحه وب تأیید نشده و مشکوک جلوگیری می نماید. اینفوگرافیک مزبور را در ادامه مطلب مشاهده بفرمایید.

Huawei Honor V8
با دوربین دوگانه در راه بازار
کمپانی هواوی در صدد معرفی محصولی جدید از سری Honor در ماه آینده میلادی است. این کمپانی روز گذشته تیزری تبلیغاتی منتشر نمود که بر اساس آن محصول جدید سری Honor با نام V8 در روز دهم ماه مه، ۲۰ روز دیگر، معرفی خواهد شد. با توجه به طراحی خاص تیزر به نظر می آید که دیوایس جدید چینی ها با دوربین دوگانه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. در باب مشخصات V8 در تیزر مزبور توضیحی داده نشده است اما بر اساس شایعات این دیوایس با چیپست خانگی Kirin 950 هواوی(مانند نمونه به کار رفته در Mate 8) و ۴ گیگا بایت رم عرضه خواهد شد. وجود دو دوربین ۱۲ مگا پیکسل در قسمت پشت این محصول هم از دیگر شایعاتیست که در مورد V8 منتشر شده است. در صورت صحت اخبار رسیده این دوربین دوگانه بر خلاف نمونه به کار رفته در Huawei P9 با همکاری کمپانی Leica ساخته نشده است. با توجه به مشخصات ذکر شده برای این دیوایس انتظار می رود که محصول جدید هواوی دارای حسگر اثر انگشت نیز باشد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *