پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبرخوان ایران

خبرخوان ایران





۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۰:۱۱

باهنر نایب رئیس مجلس ضمن اشاره به موضوع پول‌های کثیف، گفت: قانون راهکارهای لازم را برای برخورد با بهره گیری از اینگونه پول های نامشروع پیش بینی کرده است، اما باید برای جلوگیری از ورود اینگونه پول ها حتی به صورت محدود در انتخابات، حاکمیت راهکاری را در نظر بگیرد.
حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برخی بی اخلاقی های حرفه ای در خبرنگاری ابراز ناراحتی کرد و گفت: این موارد جامعه خبرنگاری و رسانه ای را تهدید می کند.
نوش آبادی سخن‌گوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مداخله مستقیم نهادهایی غیر از وزارت ارشاد در نمایشگاه کتاب را مناسب نمی‌دانیم و هیچ نهادی حق جمع‌آوری کتاب‌ها را ندارد.
رییس دانشگاه امیرکبیر در مورد ممنوعیت ورود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق به دانشگاه صنعتی امیر کبیر گفت: به نظر من منعی برای ورود افراد به دانشگاه نیست و تنها در صورتی ورود آنها به دانشگاه ممنوع است که محکومیت داشته باشند.
استاندار اصفهان در ارتباط با شایعاتی مبنی بر احتمال برکناری خود از استانداری اصفهان گفت: من تا به حال این مطلب را نشنیده‌ام و یکی دوباری که با وزیر در این مورد صحبت داشتم وی به شوخی به من گفت که با هم آمدیم و با یکدیگر نیز می‌رویم.
عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: امیدواریم زودتر از دهم تیر ماه بتوانیم جمع بندی نهایی داشته باشیم. سید عباس عراقچی، عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای در بدو ورود به وین برای دور جدید مذاکره با ۱+۵ گفت: این مذاکرات پیشتر در وین و نیویورک برگزار شده بود.
آیت ا… نوری همدانی یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه عربستان سعودی حکومتی قبیله‌ای و بدون توجه به خواست ‏مردم دارد، گفت: سردمداران این رژیم بدانند که اعدام شیخ نمر تبعات فراوانی برای آنها خواهد ‏داشت.‏
سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد یارانه ۴۵۵۰۰ تومانی اردیبهشت‌ماه، ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه ۲۴ اردیبهشت واریز و قابل برداشت می‌شود.
رئیس مجلس در پاسخ به سخنگوی دولت اعلام کرد مطلبی از سوی رهبر انقلاب درباره نظر مثبت ایشان با ادغام شورایعالی فناوری اطلاعات در شورایعالی فضای مجازی به مجلس منتقل نشده است.
رئیس سازمان نظام پزشکی گفت: بیمه‌های پایه ما باید سهم بیشتری در ارائه این خدمات به مردم داشته باشند به خصوص در زمینه دندانپزشکی زیرا هم اکنون 90 تا 96 درصد هزینه‌های دندانپزشکی را مردم تامین می‌کنند.
جانشین اداره کل منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سربازان غایبی که خود را تا پایان شهریور امسال معرفی کنند به ازای هر فرزند سه ماه کسر خدمت خواهند گرفت.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *