پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبرخوان ایران

خبرخوان ایران





۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۸:۳۵

نمایندگان مجلس با بررسی اولویت طرح ادغام شورای فناوری اطلاعات در شورای عالی فضای مجازی موافقت کردند که بر این اساس کلیات این طرح در جلسه سه شنبه 22 اردیبهشت مورد بررسی قرار می‌گیرد. به گزارش خبرآنلاین یک روز پیش از بررسی این طرح در صحن مجلس پیامک هایی از سوی افراد ناشناس برای نمایندگان مجلس فرستاده است. متن این پیامک ها به این شرح است:سلام بر نمایندگان ولایتمدار با وجود شورای عالی فضای مجازی و مرکز ملی فضای مجازی که به فرمان رهبری عزیز ایجاد شده اند نیازی به شورای عالی فناوری اطلاعات نیست. لطفا به حذف طرح رای دهید.کارشناسان خبره فناوری اطلاعات/ سلام قابل توجه نمایندگان محترم تمام وظایف شورای فناوری اطلاعات با حکم رهبری صراحتا به شورای عالی فضای مجازی و مرکز ملی فضای مجازی انتقال یافته بدیهی است که دیگر نیازی به شورای عالی فناوری اطلاعات نیست.
پرویز فتاح وزیر اسبق نیرو که اخیرا به ریاست کمیته امداد منصوب شده است به دیدار آیت الله هاشمی رفسنجانی رفت.
رییس دادگستری مهاباد با اعلام اینکه در حادثه هتل تارا، متوفی قصد ازدواج با متهم را داشته، گفت: هیچ عقل سالمی نمی پذیرد که کسی متوفی را از پنجره هتل به پایین پرت کرده باشد یا اینکه متوفی قصد خودکشی داشته است؛ چراکه محل سقوط متوفی با پنجره اتاقی که در آن بوده، فاصله زیادی دارد.
جوانان کشور مالی با برگزاری مسابقه فوتبال با نام جام امام خمینی(ره)، یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشتند. به گزارش ابنا؛در این مسابقه فوتبال که با استقبال پر شور جوانان همراه بود، بازیکنان و تماشاگران با در دست گرفتن تصاویر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، علاقه خود را به جمهوری اسلامی ایران نشان دادند. در افتتاحیه این مسابقه فوتبال، برخی از مسئولان فرهنگی و ورزشی حضور داشتند.
رییس جمهور در دیدار با معاون رییس کابینه ترکمنستان با تاکید بر اینکه اجرای توافق‌نامه‌های منعقده میان ایران و ترکمنستان منجر به توسعه و شکوفایی اقتصادی دو کشور خواهد شد،‌ آمادگی تهران برای تسریع در اجرای توافق‌ها و گسترش بیش از پیش مناسبات با عشق‌آباد را اعلام کرد.
وزیر امور خارجه گفت: ما دولت آمریکا را مسئول اجرای تعهدات می دانیم و در صورت به نتیجه رسیدن مذاکرات باید مسئولیت تعهدات را به عهده گیرد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *