پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۴:۵۸

نمایندگان بارها سفارش حامیان مالی‌شان را به من کرده‌اند
مشاور رئیس جمهور گفت: تنها راه پیشگیری از ورود پول‌ کثیف به بحث انتخابات این است که هر نماینده بگوید از کجا پول گرفته و در کجا خرج کرده است. به گزارش ایلنا ترکان تصریح کرد: تردیدی ندارم که افرادی که به نمایندگان و کاندیدا‌ها که برای انتخابات شورای شهر و چه انتخابات مجلس و دیگر انتخابات‌ها پول می‌دهند در بسیاری از موارد بعدا سراغ نمایندگان می‌آیند و انتظار دارند که این پول‌ها را برایشان جبران کنند. وی ادامه داد: شکی در این موضوع ندارم چراکه بسیاری از این موارد را با چشم خودم دیدم که برخی نمایندگان دست فردی را گرفته‌اند و به اتاق بنده آورده و سفارش می‌کنند که کار فلانی را راه بیانداز بنابراین شک ندارم که این اتفاقات در کشور ما رخ می‌دهد. ترکان گفت: تنها راه پیشگیری ورود پول‌های کثیف به بحث انتخابات این است که هر نماینده بگوید از کجا پول گرفته و در کجا خرج کرده است.

پرداخت تمام خسارت وارده به تاکسی حامل مطهری
مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری فارس در خصوص اظهارات راننده تاکسی علی مطهری و ابهامات طرح شده توسط این فرد توضیحاتی را ارائه کرد. به گزارش ایسنا سیداحمد احمدی‌زاده گفت: استانداری فارس فردای روز واقعه به دلیل خسارات وارد شده به تاکسی مذکور، هماهنگی لازم به منظور انجام تعمیرات لازم را انجام داده و دو روز بعد خودروی تاکسی تعمیر و به راننده تحویل شده و راننده تاکسی نیز به کسب و کار خود در فرودگاه مشغول شده است. وی اضافه کرد: پس از انجام تعمیرات لازم، با مدیریت استانداری فارس، مبلغ 30 میلیون ریال به منظور جبران زیان ناشی از افت قیمت خودرو و عدم فعالیت دو روزه راننده تاکسی، به وی پرداخت شده است. احمدی‌زاده همچنین گفت: پس از جبران خسارات راننده تاکسی، حق قانونی وی از منظر حقوق خصوصی و شهروندی در جهت پیگیری تعرض انجام شده در محاکم قضایی، به وی یادآوری شده و طرح مطالبی مانند پیگیری دریافت خسارات از مهاجمین، توسط شخص راننده تاکسی خلاف واقع است.

تهدید آمریکاجیغ ناشی از ترس است
200 نماینده مجلس با انتشار بیانیه ای نسبت به مصوبه سنای امریکا درباره نظارت کنگره بر توافق هسته ایران واکنش نشان دادند. به گزارش مهر در بخشی از این بیانیه آمده است: اگر چه استخدام زبان تهدید در دیپلماسی چیزی جز جیغ ناشی از ترس به حساب نمی‌آید، برای دولت آمریکا که خود بار‌ها تقاضای مذاکره در موضوع هسته‌ای را نموده است، چنین رفتاری سخیف‌تر است. لذا همانگونه که ملت بزرگوار ایران در طی ۳۵ سال پس از انقلاب به اینگونه تهدیدات وقعی ننهادند، مذاکره کنندگان که نمایندگی این ملت را به عهده دارند، پاسخی در خورشان را بدان‌ها داده و نشان دهند قلمرو مذاکرات، ساحت اینگونه بازیگوشی‌های ناشیانه نیست و مذاکرات همراه با تهدید را به کام آنان تلخ نمایند. وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران موظف است بر پایه رهنمودهای رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی و تذکرات فوق، نتایج مذاکرات را به مجلس شورای اسلامی تقدیم دارد تا با دریافت نظرات نمایندگان ملت، تکلیف این پرونده بر اساس منافع ملی کشور روشن گردد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *