سایت خبری پیام ما آنلاین | کنایه عجیب وزیر ورزش به هدایتی

کنایه عجیب وزیر ورزش به هدایتی





۳ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۰:۲۲

کنایه عجیب وزیر ورزش به هدایتی
وزیر ورزش و جوانان که طی روزهای گذشته با جملات انتقادآمیز خود خبرساز شده، در مصاحبه جدیدش از نفرات جدیدی نام برد.
جمله “به سبک قاجار به ورزشکاران سکه می دهند” مطمئنا حسین هدایتی را مورد خطاب قرار خواهد داد که طی سالیان گذشته برای قدردانی از ورزشکاران مدال آور ایران جوایزی را از جیب شخصی در نظر گرفته بود.
حسین هدایتی که این روزها به شدت خواهان در اختیار گرفتن باشگاه پرسپولیس است با مشکلات و موانع زیادی در این راه مواجه شده و در جمع های خصوصی از سنگ پرانی برخی ها برای دور شدن از این هدف نیز صحبت کرده است.
محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان که در مشهد حضور دارد در اظهارنظری جدید درباره این پاداش ها با استفاده از لفظ “سکه پرانی به سبک قاچار” گفته: متأسفانه در ورزش ما یک نظامی ایجاد شده بود آن هم به سبک قاجار! در زمان قاجار از ورزشکارانی که خوششان می‌آمد به آنها سکه می‌دادند و این نظام متأسفانه دردسرهای زیادی را برای ما ایجاد کرد. من آدم سراغ دارم که مسوول بوده و کنار زمین فوتبال می‌رفته و از شوت زدن یک بازیکن خوشش می‌آمده و در جیب‌هایش پر از سکه بوده. طرف به یکباره عنوان می‌کرده که این بازیکن چون شوت خوبی زده است من برایش ۵ سکه می‌دهم این موضوع آنقدر ادامه پیدا کرد که مثلا آقایان می رفتند برای ورزشکاران مدال‌آور ما سکه تعیین می‌کردند.
وی در ادامه با انتقاد از این روش گفته: چه کسی می‌تواند برای ورزشکاری که افتخارآفرینی کرده است تعدادی سکه تعیین کند؟ هیچ کسی نمی‌تواند این کار را بکند. ورزشکاران ما شأن بالایی دارند. چرا به یک ورزشکار ۳۵ سکه و به ورزشکار دیگر صد سکه می‌دهند. این نظام سکه‌پرانی را ما حتما جلویش را می‌گیریم و اجازه نمی‌دهیم این روال در ورزش ما ادامه پیدا کند.
این در حالی است که با توجه به اینکه هدایتی از جیب خودش هزینه می کرده مطمئنا می توانسته درباره تعداد و طریقه پخش آن نیز تصمیم گیری کند و این اظهارنظر گودرزی کمی عجیب به نظر می رسد.
وزیر ورزش به گونه ای این روزها رفتار و مصاحبه می کند که شاید همگی تصور آنرا داشته باشیم که روزهای آخر وزارتش را می گذراند! اصولا اینگونه رفتارها روزهای آخر حضور روی صندلی و دست و پا زدن برای حفظ آن را تداعی می کند.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *