پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | فرماندار بم: جوانان کارآفرین شهرستان بم شناسایی شوند

فرماندار بم: جوانان کارآفرین شهرستان بم شناسایی شوند





۳ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۰:۰۹

فرماندار بم: جوانان کارآفرین شهرستان بم شناسایی شوند
فرماندار بم بر شناسایی جوانان موفق و کارآفرین این شهرستان تاکید کرد و گفت: باید امکانات بیشتری در اختیار این جوانان قرار داد.
رضا اشک در جلسه ساماندهی امور جوانان شهرستان با تاکید بر استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت جوانان اظهار داشت: باید به جوانان اعتماد کنیم و برخی امور را به آنها واگذار کرد. فرماندار بم با اشاره به اینکه 45 درصد جمعیت شهرستان را جوانان شامل می‌شوند ترویج اخلاق اسلامی بین جوانان را از دیگر برنامه ها برشمرد و گفت: نگاه مسئولان و استاندار به این قشر نیز نگاه مثبتی است. وی تلاش‌های شورای شهر و شهرداری برای رسیدگی به امور جوانان را ستود و گفت: این نهادها علی‌رغم نداشتن بودجه کافی همواره برنامه‌های خاصی برای جوانان اجرا کردند. فرماندار بم تاکید کرد: باید جوانان موفق را شناسایی کرد و امکانات شهر را به طور ویژه در اختیارشان قرار داد. وی ورزشگاه بزرگ فجر را یکی از ظرفیت‌های شهر برشمرد و گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی کرد که امکانات این مجموعه بهتر از قبل در اختیار جوانان قرار گیرند. اشک گفت: تاکید شده دهیاری‌ها نیز برای اوقات جوانان روستاها برنامه‌ریزی کنند. فرماندار بم توسعه ورزش همگانی را از دیگر برنامه‌های دولت بیان کرد و گفت: در این ورزش نیز می‌توان از توان و ظرفیت جوانان استفاده کرد.
همچنین علی اسدی نیز در این نشست از برگزاری جشن بزرگ هفته جوان 9 خرداد سال جاری خبر داد. معاون مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: این جشن با همکاری سازمان‌ها و ادارات بم برگزار می‌شود. وی با اشاره به اینکه بخشی از امور جوانان را سمن‌ها انجام می‌دهند، گفت: به ازاء هر 5 هزار نفر یک سمن می‌تواند فعالیت کند که در بم یک سمن فعال است. حجت الاسلام علی آبادی نیز در این نشست امور جوانان را از اولویت‌های کاری این سازمان برشمرد و گفت: در همین راستا در کنار فعالیت‌های کلی, سال قبل بیش از یکصد گفتمان دینی ویژه جوانان برگزار شد.
رئیس اداره تبلیغات بم افزود: بخش زیادی از هیئت‌های عزاداری بم را جوانان تشکیل می‌دهند که این خود ظرفیت بزرگی محسوب می‌شود. گفتنی است در این نشست ضمن برنامه ریزی برای برگزاری جشن و ویژه برنامه‌های هفته جوان, برخی مسئولان نهادهای مرتبط با جوانان و هیئت‌های ورزشی به بیان برنامه‌ها, کاستی‌ها و نیازمندی‌های خود پرداختند.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *