پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | بدهی به سیستم بانکی حسین هدایتی/ را از پرسپولیس دور می‌کند؟!

بدهی به سیستم بانکی حسین هدایتی/ را از پرسپولیس دور می‌کند؟!





۳ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۴۸

بدهی به سیستم بانکی حسین هدایتی/ را از پرسپولیس دور می‌کند؟!

حسین هدایتی در حالی در مزایده باشگاه پرسپولیس شرکت کرده که ممکن است موانع قانونی به وی اجازه خرید باشگاه را ندهد.
حسین هدایتی که سالهاست مشتری پر و پاقرص خرید پرسپولیس است در مزایده سوم باشگاه شرکت کرد و نزدیکانش نیز از پیروزی قطعی وی خبر دادند.
اما اطرافیان وی با انتقاد از وزارت ورزش بحث حمایت غیرقانونی از رقیب(گلرخسار) را مطرح کردند تا این شائبه مطرح شود که هدایتی قرار نیست به هدف قدیمی اش برسد.
در ماه های خیر همواره صحبت از موانع قانونی برای واگذاری پرسپولیس به هدایتی مطرح بود و شاید بحث بدهی بانکی دلیل اصلی این موانع باشد.
علی پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی چندی پیش در خصوص مزایده گفت: اگر فرد منتخب بدهکار سیستم بانکی باشد ما حق نداریم به او سهم بفروشیم. در واقع ما هیچ شناختی از فردی که در مزایده شرکت می‌کند نداریم، فقط پاکت او را باز می‌کنیم و ممکن است بنا به دلایلی حق انعقاد قرارداد با او را نداشته باشیم، در این شرایط به نفر دوم مراجعه می‌کنیم. ما در برنامه زنده نمی‌توانیم رسماً اعلام کنیم که کدامیک از افراد به طور قطع برنده مزایده است و تنها مزایده صورتجلسه شده و نفر اول، دوم و سوم را انتخاب می‌کنیم.
جالب اینکه پس از انتشار اخباری مبنی بر بدهی های کلان هدایتی به سیستم بانکی، وی در یک مصاحبه اعلام کرد که ارقام منتشر شده صحت ندارد و بدهی وی کمتر است و مدعی شد به خاطر فعالیت های اقتصادی و داشتن کارخانه طبیعی است که به بانک ها بدهکار باشد.
وی در این گفتگو در پاسخ به این سوال که چقدر بدهی بانکی دارد گفت: امیر خادم در یکی از جلساتی که داشتیم به من گفت می‌گویند شما یکی از بزرگ‌ترین بدهکاران بانکی کشور هستید که من در جواب گفتم شما می‌توانید با زدن یک نامه به بانک مرکزی میزان بدهی‌های من را به ساده‌ترین شکل ممکن استعلام کنید. کل بدهی‌های بانکی من زیر صد میلیارد تومان است.
حال باید دید برگزار کنندگان مزایده و مسئولان سازمان خصوصی سازی آیا در خصوص بدهکاران بانکی سقف بدهی در نظر گرفته اند یا خیر چرا که طبعا بدهی صد میلیارد تومانی به سیستم بانکی نیز رقم کمی نیست و این احتمال وجود دارد که صلاحیت هدایتی برای خرید پرسپولیس احراز نشود و شاید همین مسئله باعث شده که حامیان وی (از جمله مجتبی محرمی و بهروز رهبری فرد) در شبکه های اجتماعی در خصوص تخلف رقیب جریان سازی کنند!

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *