پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | میز خبر

میز خبر





۳۱ فروردین ۱۳۹۵، ۲۱:۵۱

حسن روحانی: وقتی ویرانی رخ می دهد، بازسازی زمان بر است
رئیس جمهور در جمع مردم سمنان با یادآوری اینکه تنها سه ماه از برجام گذشته است، تأکید کرد: برخی فکر می‌کنند 30 سال از برجام گذشته، کافی است ببینید در این سه ماه چه گشایش های فراوانی ایجاد شده است. به گزارش خبرآنلاین، وی همچنین گفت: یادمان باشد وقتی ویرانی رخ می‌دهد بازسازی و نوسازی زمان‌بر است. در حال حاضر موانع از پیش پا برداشته شده و وقتی موانع برداشته می‌شود سرمایه‌گذار خارجی به ایران می‌آید که البته زمان‌بر است. روحانی ادامه داد: مردم یادشان نرفته است که فروش نفت ایران که به عنوان یک قدرت اقتصادی در صحنه بین‌الملل حضور داشت را به نصف تغییر دادند. روحانی در بخش دیگری از سخنانش گفت: برای من جای تعجب است که برخی می‌خواهند به گونه‌ای القاء کنند که ملت ایران پیروز نیست بلکه آمریکا پیروز است. برای من جای تعجب است که برخی‌ می‌گویند دیپلمات‌های ایرانی پیروز نیستند بلکه صهیونیست‌ها پیروز هستند؛ کجا رفت تعصب ملی و غیرت دینی؟
دفاع نوبخت از یارانه گرفتن کارمندان دولت: حذف یارانه کارمندان با ماهی ۳ میلیون درآمد انصاف نیست
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گفت: حذف یارانه ۲۴ میلیون نفر در سال ۹۵ اصلا برای دولت اجرایی نیست. به گزارش خبرآنلاین محمدباقر نوبخت که در جلسه علنی دیروز مجلس برای تعیین تکلیف نهایی سرنوشت یارانه ها در سال 95 در خلال بررسی لایحه بودجه امسال حضور یافته بود، بار دیگر از مخالفت دولت با حذف یارانه 24 میلیون نفر سخن گفت: اگر بحث عدالت را کنار بگذاریم باید بگویم از نظر دولت حذف یارانه‌ پردرآمدها امکان اجرایی شدن ندارد. وی افزود: مجلس حذف یارانه 24 میلیون نفر را به دولت تکلیف کرده است. اگر دولت اقدام به حذف یارانه نقدی آنها نکند و پرداخت صورت گیرد، مجرم تلقی شده و تصرف در اموال عمومی محسوب می‌شود و ما تحت تعقیب قرار می‌گیریم، از مجلس محترمی که تا این حد با دولت همراهی داشته، انتظار نداریم دولت را به خاطر یک اقدام اجرایی در مظان اتهام و جرم قرار دهد و دولت را تحت تعقیب کند.
وزیر نفت: عدم پذیرش بانوان در دانشگاه نفت تاسف‌آور بود
زنگنه وزیر نفت پذیرش نشدن بانوان را در دانشگاه صنعت نفت در دولت دهم تاسف آور دانست و گفت: خانمها نسب به آقایان وظایف خود را در شرائط برابر دقیق تر، مسئولانه تر و سالمتر انجام می دهند. به گزارش شانا وزیر نفت تعداد بانوان شاغل را در صنعت نفت نسبت به آقایان بسیار اندک دانسته و با بیان این که جذب آقایان در سالهای گذشته بسیار افزایش یافته بود، تصریح کرد: البته نقشی در این موضوع ندارم چون جذب این تعداد افراد در دولت گذشته اتفاق افتاده است.
رئیس سازمان حج و زیارت خبر داد: استفاده از دستبند الکترونیکی برای تامین امنیت زائران ایرانی
رییس سازمان حج و زیارت اعلام کرد: ایران و عربستان بر سر موضوعاتی چون پرواز و تأمین امنیت زائران به توافق رسیدند‌؛ اما اختلاف درباره صدور ویزای اتباع ایرانی همچنان باقی مانده است. به گزارش جام نیوز عاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره توافق‌هایی که در بخش تامین امنیت زائران ایرانی صورت گرفته است نیز گفت: راهکارهای خوبی در این زمینه ارائه شد. سعودی‌ها استفاده از دستبند الکترونیکی را تایید کرده‌اند. ما هم پیشنهادهای خود را در خصوص تامین امنیت با توجه به آسیب‌شناسی حوادث گذشته و جلسات دانشگاهی داخل کشور مطرح کردیم که استقبال شد.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *