پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | به مهران مدیری دروغ گفتم

به مهران مدیری دروغ گفتم





۲۹ فروردین ۱۳۹۵، ۱۲:۵۶

به مهران مدیری دروغ گفتم

محراب قاسم خانی نویسنده معروف سریال های طنز در صفحه اینستاگرامش خاطرات جالبی را منتشر می کند، خاطره اعتراف از وی در ادامه می آید.
اواخر سال هفتاد و هفت بود که یه روزى پیمان اومد خونه و گفت بعد از ظهر با مهران مدیرى قرار داره. البته اون زمان پیمان فیلمنامه نویس مطرحى بود ولى من یه نقاشى بودم که براى کسب درآمد کاراى دیگه اى هم در کنار نقاشى انجام میدادم که یکى از اون کارا دکوراسیون بود و البته سابقه طراحى لباس یه فیلم سینمایى رو هم داشتم. خلاصه که اون روز آویزون پیمان شدم که منم میام و رفتم که از نزدیک مهران مدیرى ببینم. قرارشون هم توى لوکیشن کار جدیدى بود که مهران میخواست بسازه. اونا مشغول حرف زدن بودن و منم مشغول ذوق کردن که یهو مهران از من پرسید که کار شما چیه؟ منم درجا الکى گفتم طراح صحنه هستم.
نمیدونم چرا همچین دروغ احمقانه اى گفتم ولى احتمالاً فقط میخواستم کم نیارم. تا این رو گفتم مهران خوشحال شد و گفت چقدر جالب. ما همین امروز داشتیم دنبال یه طراح صحنه میگشتیم براى این کارمون و دست من رو گرفت و برد پیش تهیه کننده و بهش گفت طراح صحنه مون هم پیدا شد. یه ربع بعدش من گیج از اتاق بیرون اومدم. برگه اولین قرارداد طراحى صحنه ام هم توى دستم بود.
هیچ کسى هم ازم نپرسید که اسم کاراى قبلیت چى بود. رفته بودم مهران مدیرى ببینم، شدم طراح صحنه اش. بعدش تنها حرفى که تونستم بزنم این بود که از مهران پرسیدم تصویر برداریتون کى شروع میشه و اونم گفت فردا صبح و من به زور به شوخیش خندیدم… البته اگه مهران رو میشناختم نمیخندیدم. فردا صبحش سریال ببخشید شما شروع شد و منم طراح صحنه اش بودم.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *