سایت خبری پیام ما آنلاین | پروفسور سمیعی بعد از برد پرسپولیسی ها مقابل استقلال : از دیدن بازی لذت بردم

پروفسور سمیعی بعد از برد پرسپولیسی ها مقابل استقلال : از دیدن بازی لذت بردم





۲۷ فروردین ۱۳۹۵، ۲۲:۳۴

پروفسور سمیعی بعد از برد پرسپولیسی ها مقابل استقلال :
از دیدن بازی لذت بردم

پرسپولیس که از نیم فصل دوم لیگ سیزدهم زمانی که علی دایی سرمربی تیم بود هیچگاه صدرجدول را تجربه نکرده بودند دیروز و در یک بازی کاملا برتر و حساب شده موفق شد حریف دیرینه و سنتی خود را با نتیجه قاطع 4-2 شکست داده و با 48امتیاز به صدر جدول رده بندی لیگ برتر امسال صعود کند. پرسپولیس که امسال رتبه شانزدهم را هم در جدول مسابقات لیگ برتر تجربه کرده بود، در بازی دیروز با ترکیب هجومی 4-4-1-1 وارد زمین شد،توانست با گل زود هنگام مهدی طارمی که در دقیقه 5 بازی و در برگشت شوت سرکش نوراللهی به ثمر رساند،خوشحالی را به نزد هواداران پرسپولیس ارمغان آورد. بعد از این گل بازیکنان استقلال که با سیستم 4-4-2 بازی می کردند، سعی در جبران گل خورده خود داشتند و بارها حملات جسته و گریخته ای را بر روی دروازه حریف تدارک دیدند اما این پرسپولیسی‌ها بودند که باز هم در دقیقه 35 و روی ارسال دیدنی فرشاد احمدزاده برای مهدی طارمی با ضربه سر فوق العاده او دومین گل پرسپولیس و مهاجم بوشهری این تیم را وارد دروازه مهدی رحمتی کردند. همین بازیکن 5 دقیه بعد می توانست با ضربه پنالتی اش، هم خود هم تیمش را سه گله کند اما ضربه آرام او را مهدی رحمتی در دو مرحله، مهار کرد. دو تیم تا پایان نیمه اول موقعیت های زیادی را بر روی ئروازه تیم مقابل مهیا کردند اما نتواستند کار خاصی را انجام و نیمه اول با همین نتیجه 2-0 به سود پرسپولیس به پایان رسید. در نیمه دوم این تیم قرمز پوش که بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی نبمه دوم، رامین رضاییان، مدافع پیش تاخته پرسپولیس روی اشتباه مهدی رحمتی موفق شد گل سوم را به ثبت برساند. روی ارسال دیدنی فرشاد احمدزاده، رحمتی توپ را روی نقطه پنالتی برای رضاییان مهیا کرد و ضربه سر این بازیکن به گل سوم پرسپولیس تبدیل شد. درست یک دقبقه بعد و بر اثر اشتباه مسلم سوشا مکانی در جمع کردن توپ،این جابر انصاری بود که همانند بازی رفت، گل اول استقلال را رقم بزند. در دقیقه 57 دبل واکنش مهدی رحمتی مانع از رقم خوردن گل چهارم پرسپولیس شد، او یک بار ارسال عالیشاه به قصد گل را دفع و در ادامه نیز ضربه سر علیپور را با پا روانه کرنر کرد تا تیمش گل چهارم را دریافت نکند اما چند دقیقه بعد باز هم این پرسپولیسی‌ها بودند که روی اشتباه هرایر مگویان، احمدزاده به مهدی طارمی و در نهایت طی کردن مسافت یک نیمه ای زمین با پاس او در آستانه دروازه خالی برای مسلمان همراه شد تا او آسان ترین کار را برای بازی کردن دروازه رحمتی داشته باشد و تقریبا کار استقلال را تمام کند. هرچند چند دقیقه بعد استقلال صاحب یک گل پنالتی مشکوک شد و امید ابراهیمی آن را به گل تبدیل کرد تا قرمزها دومین برد مقابل استقلال را تجربه کنند، قبلا پرسپولیسی‌ها با ثبت یک برد 6 گله پرگل‌ترین دربی تاریخ را ثبت کرده بودند. شکست 4 بر 2 استقلال مقابل پرسپولیس در دربی هشتاد و یکم دلیلی شد تا طرفدران تیم پرطرفدار آبی تهران تا مدت ها بعد از سوت پایان بازی زیر باران ماندند و اعتراض خود را علیه استقلال اعلام کردند. در این بین اوج اعتراضات به پرویز مظلومی معطوف می شد که او را با شعار «مظلومی حیا کن استقلال رو رها کن» رو به رو کردند. نمایش نه چندان خوب استقلال در هفته های گذشته کمی طاقت طرفداران را کم کرده بود اما این شکست جایی برای سکوت نگذاشت و حدود 3 هزار تماشاگر بعد از بازی در ورزشگار ماندند و علیه مظلومی شعار دادند.
برانکو: اگر قهرمان نشویم
برد دربی کار بزرگی نیست
برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم برنده بعد از این بازی گفت: یک دربی بسیار خوبی بود، همه چیز عالی بود. فضا هم بی‌نظیر بود و خوشحالیم که توانستیم این همه هوادار را با این نتیجه خوب خوشحال کنیم.
سرمربی پرسپولیس به طور ویژه از بازیکنان تقدیر کرد و گفت: من فکر می‌کنم مردم هرگز مسابقه‌ای با این کیفیت را در دربی به خاطر نداشته باشند. واقعا اینجا باید به بازیکنانم تبریک بگویم که اسیر وضعیت‌های پیش آمده نشدند و بازی کامل خودشان را انجام دادند و به پیروزی رسیدند. دربی بازی‌ای است که بازیکنان تکلیفش را روشن می‌کنند و آنها کارشان را درست انجام دادند.
او در پایان حرف‌هایش گفت: بالاخره ما به رده‌ای رسیدیم که استحقاقش را داشتیم. اما اگر قهرمان هم نشویم عقیده دارم هیچ کار خاصی نکردیم. بنابراین حداکثر تمرکز را باید داشته باشیم و این بازی را فراموش کنیم.
مظلومی: برای قهرمانی
ناامید نیستیم
پرویز مظلومی نیز بعد از باخت دیروز در جمع خبرنگاران چنین گفت: هر دو تیم که بازی تهاجمی را به نمایش گذاشتند فکر می‌کنم گل اول برنامه‌های ما را بهم زد. بازی را از دست دادیم. می خواستیم مساوی کنیم و فرصت مساوی داشتیم اما گل خوردیم و گل دوم شیرازه تیم ما بهم ریخت. مردم از این فوتبال لذت بردند. بازی خوبی انجام دادیم. در توپ های برگشتی عملکرد خوبی نداشتیم اما تیم حریف به خوبی از موقعیت های خود استفاده کرد. اشتباهاتمان باعث شد تا پرسپولیس صاحب فرصت شود و همین موضوع شیرازه تیم ما را از هم پاشید. امیدوارم در بازی های آینده چنین اشتباهاتی نداشته باشیم. او در ادامه افزود: در 7 دربی حضور داشتم که یک دربی را باختم. اشتباهات زیادی هم داشتیم. با این حال هنوز برای قهرمانی ناامید نیستیم. هر اشتباهی که مرتکب شدیم، تنبیه شدیم. دفاع ما هر اشتباهی که کرد، گل خوردیم و همین موضوع باعث شد تا نتیجه بازی را هم واگذار کنیم.
حواشی شهرآورد 82
برتری برابر استقلال ،بیستمین بازی متوالی بدون شکست تیم فوتبال پرسپولیس در مسابقات فوتبال لیگ برتر بود.
پروفسور مجید سمیعی یکی از میهمانان ویژه دربی دیروز بود. ضمن اینکه مجری برنامه نود در آستانه دیدار حساس استقلال و پرسپولیس به سراغ پروفسور سمیعی رفته و گفتگویی جذاب با او ترتیب داده است که می تواند بخش جذاب برنامه این هفته اش لقب بگیرد ضمن اینکه پرفسور سمیعی پس از پایان دیدار پرسپولیس و استقلال، گفت: امروز فوتبال زیبایی را دیدیم به نظر من پرسپولیسی ها توپ را راحت تر حرکت می دادند و اشکال تیم مقابل یعنی استقلال هم این بود که نمی توانست توپ را به گردش درآورد.
سمیعی در پایان گفت: از دیدن جو ورزشگاه و شور و شوق مردم لذت بردم.
در پی آسیب دیدن پرچم کرنر سمت راست دروازه استقلال محسن ترکی در دقیقه 66 با قطع بازی از ناظرین بازی درخواست کرد پرچم را به حالت اولیه برگردانند. در این لحظه برگزارکنندگان بازی با ابتکاری عجیب کاور یکی از عکاس‌ها را با چسب به میله چسباندند تا پرچم کرنر به صورت موقتی درست بشود.
کریم باقری در کنار زمین با مهدی طارمی صحبت کرد و به او تذکر داد که فقط در اختیار تیم باشد و به بقیه بازیکنان نیز پاس بدهد.
رامین رضاییان بعد از به ثمر رساندن گل به سمت دوربین های تلویزیون آمد و عدد 8 که متعلق به علی کریمی است را نشان داد او قبل از دربی در کنفرانس خبری قول داده بود اگر گل بزند به علی کریمی تقدیم کند.
بعد از به ثمر رسیدن گل سوم تعدادی از هواداران استقلال ورزشگاه را ترک کردند.
تعدادی از هواداران استقلال علیرضا منصوریان را صدا می زنند و تعدادی دیگر فرهاد مجیدی را.
بعداز گل سوم موسی سلامت به دور نیمکت پرسپولیس با ویلچر می چرخید که در آغوش برانکو قرار گرفت.
یکی از عکاسان به خاطر پرتاب سنگ از طرف هواداران دچار شکستگی از ناحیه سر شد که به داخل تونل آمد و پزشکان سر او را بانداژ کردند.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *