پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | پاسخ نادر قاضی پور به جنجال های سخنرانی اش: من گفتم به مردان رای بدهید، نه مردان زن صفت

پاسخ نادر قاضی پور به جنجال های سخنرانی اش: من گفتم به مردان رای بدهید، نه مردان زن صفت





۲۵ فروردین ۱۳۹۵، ۲۰:۴۸

پاسخ نادر قاضی پور به جنجال های سخنرانی اش:
من گفتم به مردان رای بدهید، نه مردان زن صفت

فرهاد عشوندی
نادر قاضی پور یکی از خبرسازان روزهای پایانی سال 94 بود. انتشار ویدئویی جنجالی از نماینده مردم ارومیه که در آن گفته هایی تند درباره نمایندگان خانم، اسرای عراقی در عملیات فتح المبین و ماجراهای شوخی عجیب و غریبش با قدرت ا… علیخانی بلوایی به پا کرد. نمایندگان خانم، اصلاح طلبان و افکار عمومی موجی برای کنار گذاشتن این نماینده به راه انداختند. اما خیلی زود این موج خوابید و حالا هم قاضی پور می گوید اگر همین حالا در حوزه انتخابیه اش انتخابات مجددی برگزار شود، دو برابر دفعه قبل رای می اورد. شاید تندترین منتقدان به حرف های قاضی پور باید اصلاح طلبان باشند. اما همزمان با انجام این گفت و گو، علیرضا محجوب یکی از چهره های شاخص اصلاح طلب مجلس در دفتر کار این نماینده حضور داشت. دفتر کاری که بخشی از آن اتاق خواب نماینده مردم ارومیه هم هست. قاضی پور برای اینکه بتواند گفت و گو را انجام دهد به اصرار محجوب را به اتاق استراحتش برد تا روی تشک برقی اش بخوابد و در پایان گفت و گو، محجوب خوابش برده بود. این رفاقت با سران اصلاح طلب مجلس البته این اعتماد را به قاضی پور داده که بگوید اصلا بحث رد اعتبار نامه اش موضوعیت طرح هم ندارد.
سال 94 که با حاشیه های زیادی برای شما به پایان رسید. سال 95 چطور شروع شد؟
هیچ چیزی نبوده. سال، خیلی خوب شروع شد. شکر خدا در آذربایجان غربی بارش باران خوبی داشتیم و سد مهاباد و بوکان سرریز شد. امسال آب دریاچه ارومیه بعد از چندین سال، نسبت به سال قبل چند سانتی متر بالا آمد جای شکر است و به همین خاطر به آقای دکتر کردوانی، مادر (!) کویرشناسی ایران که می گفتند دریاچه ارومیه خشک شده سلام می رسانم و می گویم به کوری چشم دشمنان اسلام و ملت هنوز خشک نشده است.
ایشان گفته بودند بهترین راه ممکن این است که بگذاریم خشک بشود و نمک هایش را برداریم.
در دنیا دریاچه های زیادی خشک شده است. ولی مردم ایران اسلامی به خصوص مردم قهرمان آذربایجان تصمیم گرفتند با راز و نیاز با خداوند دریاچه خشک نشود.
واقعا از این آب می شود برای کشاورزی استفاده کرد؟
قرآن کریم می گوید خشکسالی هفت سال است. پس دوره تناوب خشکسالی هفت ساله است و ما دوره خشکسالی را پشت سر گذاشته ایم. با بهبود روش کاشت و آب های حوزه ای دریاچه احیا خواهد شد.
شما بر سر انتقال آب هم در مجلس خیلی جنگیدید که اتفاق نیافتد.
البته هنوز آب را می برند و خواهند برد. آقای چیت چیان هم خیلی فعال هستند ولی باز ما هم خدایی داریم.
شما ایشان را خیلی دوست دارید. از روز اول در مجلس با ایشان داستان داشتید.
من ایشان را از دورانی که آمد شهید باکری را عزل کند و آقا محسن نگذاشت، می شناسم.
مثل اینکه با آقای محصولی کار می کردند.
بله. ایشان نیروی صادق محصولی بود. آقای باکری هم سرباز ولایت بود و هیچ وقت مشکلی ایجاد نمی کرد. وقتی قلب ایشان تیر خورد ما ایشان را به آبادان بردیم و تیر را از قلبش درآوردیم. ایشان بعد از عمل به اهواز رفت و در جلسه ای شرکت کرد.
الان خانواده آقای باکری با شما خیلی اختلاف نظر دارند بالاخره آنها اصلاح طلب هستند و شما اصولگرا.
نه. پسر آقای باکری اصلاح طلب نیست ایشان ولایتمدار هستند و تنها جایی که می روند دفتر رهبری است به جز دفتر رهبری هیچ جای دیگری نمی روند.
مگه اصلاح طلب بودن تضادی با ولایتمدار بودن دارد؟
من با بقیه شان کاری ندارم. فقط می دانم آقای احسان باکری این طوری نیست مهدی و مجید باکری همیشه در ارومیه پیش من هستند. خواهران شان در ارومیه زحمتکش هستند.
سال هایی که شلوغ شده بود همین آقای ذوالنور که به مجلس آمده اند در مورد خاندان باکری صحبت هایی کرده بودند.
من احترام خاصی به خانواده باکری می گذارم. شهیدان علی، حمید و مهدی باکری در کره زمین یک سانتی متر خاک هم اشغال نکرده اند و جنازه هر سه آنها مفقود است ما احترام خاصی به آنها می گذاریم.
با موجی که علیه شما ایجاد شده بود جالب بود که مردم حوزه انتخابی شما کماکان از شما حمایت می کردند. پیامک هایی که خطاب به شما منتشر شده بود هم همه با این مضمون بود که از شما انتظار نداشتیم.
همین الان اگر در ارومیه انتخابات برگزار شود من دو برابر رای می آورم. من نوکر ملت هستم در من به روی ملت باز است. من هیاتی و مذهبی هستم و هیأتی و مذهبی کار می کنم. در طول هشت سال خدمتم در مجس یکبار هم غیبت و تأخیر ندارم و تا امروز یک بار هم ماشین مجلس جلوی در خانه دنبال من نیامده. من با مترو می آیم (کارت مترویش را نشان می دهد). مردم دوست دارند نماینده شان صادق باشد. شما نگاه کنید، بعد از انتخابات هم 20 بار صحبت کرده ام و شما تزلزلی در مواضع من ندیده اید. امروز بعد از عید قسم خورده ایم که از حقوق کارگران و مستضعفان دفاع کنیم. ما هیچ منافعه ای نداریم. حالا بعضی ها اس ام اس می دهند ولی هزاران پیام خوب هم دریافت می کنیم. بازرسان وزارت صنعت و معدن چقدر دعای خیر برای آقای محجوب، نماینده مردم تهران می کنند که ما حقوق شان را مستقل کردیم مردم هم این را می دانند که ما دنبال منافع نظام هستیم. خیلی از اصلاح طلبان هم هستند که از اصولگرایان ولایتمدارتر هستند ما سرباز و ولایت و نوکر ملت هستیم و به این افتخار می کنیم. فخر نمی کنیم.
شما در دوره قبل و این دوره خیلی سخت تأیید صلاحیت شدید.
قرار بود ما پوستر نزنیم و بدون پوستر کاندیدا شویم. به گفته حسابدارمان کل هزینه ما در این انتخابات 42 میلیون تومان بوده
این پول را از کجا آوردید؟
من از قدیم وضع مالی ام خیلی خوب است اگر بخواهم مجلس یازدهم کاندیدا شوم از الان پولم را ذخیره می کنم.
به اینها هم می پردازیم ولی قبلش کمی در مورد حاشیه های پیش آمده برای شما حرف بزنیم.
خیلی ها می گویند در حقش جفا شده است و خیلی ها هم می گویند حقش بود حالا آن اتفاق تمام شده رفته. ترک ها می گویند خوبی کن بنداز تو دریا، ماهی نداند خالق که می داند من حقوق می گیرم. حقوقم بابت خدمت به مردم است اگر بخواهم به خودم خدمت کنم حقوقم حرام است من نمی خواهم حقوق حرام به خانواده ام بدهم.
اگر الان بحث اعتبار نامه پیش بیاید و در آن زمینه به مشکل برخورد کنید، از خودتان دفاع می کنید؟
من مشکلی با این قضیه ندارم. در چارچوب قانون از خودم دفاع خواهم کرد.
شما به خانم ها توهین کردید؟
خیر. مجازی ها خط دهی شده اند. الان شما با من صحبت می کنید من می توانم حرف اول و آخر و وسط شما را جدا کنم و منتشر کنم. می توان با حرف های شما بازی کنم.
خب شما می توانید بگویید دقیقاً چه حرفی زده اید؟
من گفتم به مردان رای بدهید. نه مردان زن صفت. اینها آمدند گفتند این گفته به زن ها رأی ندهید.
شما گفتید اگر خانم ها به آنجا بروند برای شان امن نیست.
گفتم ما که مرد هستیم و در طول 24 ساعت 20 ساعت کار می کنیم باز هم کم می آوریم. اینها که زن هستند و باید از بچه های شان مراقبت کنند و شوهرداری هم بکنند، بیشتر کم می آورند و اگر این وقت را گذشته اند دارند ایثار می کنند. پس چرا آنجا که گفتم ایثار می کنند را حذف کرده اند؟
آخر شما اصلا چنین حرفی زده اید؟
چرا نگفته ام! گفته ام.
شما گفته بویدد که زن ها آنجا نیایند بلا سرشان می آورند.
نه اصلاً چنین چیزی نگفته ام!

یعنی بد ترجمه شده یا اصلاً این حرف وجود نداشته؟
شما از آقایان اکبریان و رحمانی و محجوب بپرسید. اینها همه ترک هستند. بیایند ترجمه کنند. چرا به ترجمه بی بی سی استناد می کنند؟ مگر بی بی سی دوست ماست؟ روباه پیر همیشه در ایران فتنه انداخته است.
بعد هم بحث کشتن آن 600 نفر اسیر که خیلی حاشیه ایجاد کرد.
نه این طور نیست کی این را گفته؟ شما حرف ما را بدهید یک آذری زبان ترجمه کند وحرف اول و آخرش را بگوید. من آن زمان می خواستم ثابت کنم ولی نکردم. گفتم بگذار زورشان را بزنند تا بعد.
یک نامه ای هم بعد از آن در فضای مجازی در رابطه با همان عملیات به نام یک جانباز منتشر شد که می گفت شما اصلاً در آن عملیات نبوده اید.
ایشان عملیات آخر را می گوید. من عملیات مسلم بن عقیل را می گویم که آن آقا در آن عملیات حضور نداشت. ایشان عملیات چند سال بعد را می گوید این کشته شده ها در جنگ بوده. مگر می شود. 600 نفر را یک جا کشت؟ این حرف ها را آقایان درآوردند.
برای چهار سال آینده در مجلس برنامه تان چیست؟
من عضو کمیسیون صنایع و معادن هستم و برنامه ام اقتصاد مقاومتی و تولید ملی است ما همه چیز را در تولید ملی می بینیم. اگر تولید باشد امنیت هست و امنیت باشد رفاه هم هست.
برجام به تولید ملی کمک می کند؟
بر جام باعث شد نفت بفروشیم و پول به کشور بیاوریم. ما فروش نفت داشتیم ولی قیمت ها پایین آمد. عربستان سالانه چند ده میلیارد دلار بابت کاهش قیمت نفت ضرر می کند و دیگر توان ضرر ندارد وقتی برید قیمت ها بالا می رود ما اگر به فرمان رهبری گوش کنیم پیشرفت می کنیم.
در مورد موشک ها چه نظری دارید؟
موشک حق مسلم ماست. اگر موشک نداشتیم که آمریکا با ما مذاکره نمی کرد. زمانی که دوربرد ما به اروپا رسید پای مذاکره آمدند. حتما باید باشد.
این شعری که پشت سرشماست همان شعر معروف است که این در مجلس خواندید؟
بله. این را یک شاعر ترک زنجانی سروده در وصف امام حسین (ع) است.
بالاخره آقای لاریجانی مشکلش با امام حسین (ع) حل شد؟
آقای لاریجانی خیلی انسان متدین و خداترسی است من یک چیزی می گویم.
شما با ایشان شوخی دارید؟
ایشان سر به سر من می گذارد. گاهی به من متلک می اندازد، گاهی هم می خورد دیگر.
بعد انتخابات هم باز در مجلس یک تیکه ای به شما انداخته بودند.
عیب ندارد. من هم امروز به ایشان انداختم.
شما خانه نظام آباد را پس داده اید؟
نه. یک خانه یکی دو طبقه در نظام آباد دارم. بعضی وقت ها که اینجا سرد می شود به خانه نظام آباد می روم. وقت یک ساعت رفت وریک ساعت برگشت نداریم وقت تلف می شود یک ساعت هم بیشتر به کار مردم برسیم بهتر است.
مگر چقدر نامه دارید؟
خیلی نامه داریم. از کل ایران هم داریم از بهبان و خراسان جنوبی نامه داریم.
همه را می خوانید؟
یک کاغذ پاره هم به من بدهند آن را می خوانم. بعضی ها مستحق هستند و بیمار دارند. باید به آنها کمک کرد.
با این نامه ها کارهای پوپولیستی که نمی خواهید انجام بدهید؟
من نمی دانم شما چی پرسیدید. کمک به مردم کار خوبیه.
درست است فقط می خواهم بدانم شما سیاست پوپولیستی را قبول دارید؟
من بحث سیاسی نمی کنم. به مردم درمانده و ناتوان باید کمک کرد.
می توانم نظرتان را در مورد انتخابات آمریکا بدانم؟
من وقت بحث درباره آمریکا را ندارم. من به مشکلات کشاورزان رسیدگی می کنم.
فکر می کنید ترامپ رأی بیاورد؟
در جامعه آمریکا این گونه نیست که همه عالم باشند این را از تشکیل آمریکا که با خونریزی بوده است می شود فهمید آنها دموکراسی ندارند. بیشترین قتل و زندان و تجاوز و بدهی در آمریکا وجود دارد. در نتیجه این گونه نیست. تعداد زیادی از ایرانی هایی که به آمریکا رفته اند دارند در جاهای بد و پمپ بنزین ها کار می کنند. آنها همه مهره اند. شاه مهره ها صهیونیست ها هستند.
این گوشی تان هم مدتی سوژه بود با آن راحت هستید؟
من تنها نماینده ای هستم که به همه تلفن ها جواب می دهم و روی آیفون هم صحبت می کنم. من جانباز سی درصد هستم و گوش هایم در عملیات رمضان مهدی باکری به من فرمان داد برو وسط دشمن آرپیچی بزن. آنقدر آرپیچی زدم که پرده گوش هایم آسیب دید. ولی جانبازی ام را از شیمیایی ام گرفته ام. / تماشاگران امروز

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *