پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | پاسخ تند و طعنه آمیز کیهان به احمد توکلی: اگر شما حرف هایتان را فراموش کرده اید تقصیر ما چیست؟

پاسخ تند و طعنه آمیز کیهان به احمد توکلی: اگر شما حرف هایتان را فراموش کرده اید تقصیر ما چیست؟





۲۵ فروردین ۱۳۹۵، ۲۰:۳۸

پاسخ تند و طعنه آمیز کیهان به احمد توکلی:
اگر شما حرف هایتان
را فراموش کرده اید
تقصیر ما چیست؟
روزنامه کیهان در اعتراض به نامه احمدتوکلی جوابیه ای منتشر کرد. در این جوابیه آمده است:
۱-قبل از همه باید از مواعظ اخلاقی برادر عزیزمان جناب آقای توکلی تشکر کنم که بایسته و شایسته است و اما، تنها سخن و اعتراض ایشان به کیهان آن است که رقم تخلف ۱۰۵ هزار میلیارد تومان نبوده است که باید گفت؛
الف: این رقم را خود جناب آقای دکتر توکلی در نطق جلسه علنی روز یکشنبه خویش مطرح کرده بودند و روزنامه‌های زنجیره‌ای نیز با استناد به گفته ایشان، تیترهای آنچنانی را برگزیده و در صفحات اول خود پوشش داده بودند، بنابراین اگر جناب توکلی سخن خود را فراموش کرده‌اند، تقصیر کیهان چیست؟
ب: آقای توکلی، روز دوشنبه با مشاهده تیتر روزنامه‌های زنجیره‌ای که تخلف 105 هزار میلیارد تومانی را به دولت سابق نسبت داده بودند، برآشفته و طی نامه‌ای که در همه رسانه‌ها منتشر شد به آنها اعتراض کرده بودند که چرا این تخلف را که مربوط به دولت آقای روحانی است، به دولت سابق نسبت داده‌اید. و در هیچ جای نامه خود کمترین اشاره و اعتراضی نکرده بودند که رقم 105 هزار میلیارد تومان صحت ندارد! بنابراین اگر اعتراض آقای توکلی به رقم مزبور بوده است چرا در نامه روز دوشنبه خود کمترین اشاره‌ای به آن نکرده بودند؟!
ج: بعدازظهر روز دوشنبه آقای احمد توکلی در مصاحبه با خبرنگار کیهان ضمن اعتراض به روزنامه‌های زنجیره‌ای می‌گوید؛ «از این تعجب می‌کنم که چرا در بین این همه روزنامه‌نگار، یک مرد منصف نبوده که بگوید این تخلف مربوط به دولت آقای روحانی است نه آقای احمدی‌نژاد» ملاحظه می‌فرمایید که در اینجا نیز سخنی از رقم به میان نمی‌آورد و این در حالی است که همه روزنامه‌های زنجیره‌ای مورد نظر ایشان بدون استثنا، رقم 105 هزار میلیارد تومان را ذکر کرده بودند. بنابراین اگر واقعا اعتراض آقای توکلی به رقم بوده است چرا فقط بعد از تیتر دیروز کیهان به صرافت نفی آن افتاده‌اند؟
د: با توجه به موارد فوق‌الذکر، اشتباه کیهان فقط آن بوده که به قول و گفته آقای احمد توکلی اعتماد کرده است! آیا غیر از این است؟
شایان ذکر است روزنامه کیهان روز سه شنبه با استفاده از صحبت های توکلی تیتر یک خود را به تخلف 105 هزار میلیارد تومانی در دولت روحانی اختصاص داد. توکلی هم همان روز به این عمل کیهان اعتراض کرد و در نامه ای نوشت: چگونه است با وجود این نامه که در آن با صراحت ارقام درست ذکر شده است، کیهان همان رقم نادرست را تیتر یک می‌کند و نسبت ناروایی را که آنها به دولت آقای احمدی‌نژاد دادند، شما به دولت آقای روحانی می‌دهید؟ توکلی ادامه داد: در خبر نادرست منتشر شده آمده است که بنده گفته ام ۲.۵ (دو و نیم) میلیارد دلار از صندوق برداشته شده بود. اگر تمام این مبلغ را هم به مصرف نادرست می رساندند حداکثر کل مبلغ با ارز آزاد می شود حدود ۸۰۰۰ میلیارد تومان نه ۱۵۰ هزار میلیارد تومان. پس اگر هدف مچ‌گیری و تخریب رقیب نمی‌بود این مطلب علی القاعده به چشم می آمد و این همه گرد و غبار ایجاد نمی‌شد. به شما هم عرض می کنم «محتاج تغییر مسیر هستید تا با تشدید اختلافات بیش از این به مصالح ملی و منافع مردم آسیب نرسد و در فردای قیامت به خلق خدا بدهکار نشوید»

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

ارزیابی روانی کادر درمان ضمانت اجرا ندارد

«شهناز نوحی» روانشناس، در گفت‌وگو با «پیام ما»:

ارزیابی روانی کادر درمان ضمانت اجرا ندارد

مهاجران متهم شیوع بیماری‌ها نیستند

تاکید دو فعال اجتماعی بر لزوم به رسمیت شناختن مهاجران و اجرای برنامهٔ غربالگری

مهاجران متهم شیوع بیماری‌ها نیستند

عبور از «مرد تنفس» برای «قانون تنفس»

عبور از «مرد تنفس» برای «قانون تنفس»

مرگ‌های تکراری

ظرف دو ماه گذشته ۴ کارگر در ۴ حادثه در معادن زغال سنگ کرمان جان‌باخته‌اند

مرگ‌های تکراری

نگاه‌‌های منتظر به معدن فروریخته

گفت‌وگوی «پیام ما» با بستگان کارگران مفقودشدۀ معدن شازند اراک

نگاه‌‌های منتظر به معدن فروریخته

صدای جمهور آمد

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری با مشارکت ۴۰ درصدی برگزار شد

صدای جمهور آمد

عملیات احیای «چیتگر»

با پیگیری دادستانی تهران پس از ۱۰ سال حقابه پارک جنگلی چیتگر تخصیص می‌یابد

عملیات احیای «چیتگر»

واکاوی مسئلهٔ اقدام به خودکشی درمانگران

در نشست علمی «خودکشی درمانگران: نگاهی بین‌رشته‌ای» صورت گرفت

واکاوی مسئلهٔ اقدام به خودکشی درمانگران

تولید «کلیدواژه مشترک» در منطقه برای مقابله با گردوغبار

رئیس سازمان حفاظت محیط‌ زیست مدعی شد

تولید «کلیدواژه مشترک» در منطقه برای مقابله با گردوغبار

معمای آتشفشان «تفتان»

کارشناسان و مسئولان در مورد احتمال همیشگی فوران تفتان اتفاق‌نظر دارند

معمای آتشفشان «تفتان»

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر