پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | روایت پیام ما از جزییات مرگ 3 خواهر جیرفتی در استخر

روایت پیام ما از جزییات مرگ 3 خواهر جیرفتی در استخر





۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۲۰:۵۸

روایت پیام ما از جزییات مرگ
3 خواهر جیرفتی در استخر

هفدهم فروردین ماه سال جاری امدادگران اورژانس جیرفت با گزارش حادثه غرق شدن سه خواهر، خود را به گلخانه‌ای در حد فاصل دو روستای پشت مرز و آزادگان رساندند. با وجود تلاش زیاد روستائیان و تکنیسین‌های اورژانس برای نجات جان این 3 خواهر کار از کار گذشته و هر 3 به کام مرگ فرو رفته بودند. بهزاد نعمتی یکی از کارکنان بخشداری جیرفت به خبرنگار شوک گفت: براساس اخبار و گزارش‌هایی که در اختیار ما قرار گرفته است این سه خواهر که 5، 9 و 12 ساله هستند در روز حادثه میهمان خانه دایی‌شان بودند و در ساعت 3 عصر برای آبتنی به استخر پشت گلخانه می‌روند که دچار حادثه شده و جان خود را از دست داده‌اند. با توجه به اینکه این گلخانه‌ها در محدوده روستای پشت مرز جیرفت و آزادگان عنبرآباد قرار دارد محل این حادثه در بسیاری از سایت‌ها، روستای آزادگان عنوان شده است.
ولی احمدی دهیار روستای پشت مرز جیرفت نیز به شوک گفت: این سه خواهر که به نام‌های سکینه، فهیمه و فائزه بودند در گلخانه دایی‌شان کارگر بودند و همیشه برای آب‌تنی و حمام از استخر پشت گلخانه استفاده می‌کردند. گفته می‌شود در روز حادثه نیز یکی از آنها از پله‌های استخر، پائین افتاده و غرق شده و 2 خواهر دیگر نیز به آب می‌زنند و غرق می‌شوند.
دهیار روستای پشت مرز افزود: زمانی که ما خبردار شدیم با وجود فاصله روستا تا گلخانه سعی کردیم بسرعت خود را به محل برسانیم اما وقتی رسیدیم آنها از آب بیرون آورده شده بودند اما با وجود تلاش امدادگران مرگ آنها اعلام شد. این سه دختر که یک خواهر و برادر کوچکتر نیز دارند چهارشنبه 18 فروردین به خاک سپرده شدند. ولی احمدی ادامه داد: خانواده قربانیان کارگر هستند و هر سال 8 ماه در گلخانه‌ها کار کرده و 4 ماه به محل زندگی‌شان در جبل بارز جنوبی در جیرفت می‌روند. آنها هر سال در جایی مشغول کار هستند و امسال به گلخانه دایی بچه‌ها آمده بودند که این حادثه تلخ رخ داد.
گفت‌وگو با پسرخاله خانواده
کرامت قائدی پسرخاله خانواده به شوک گفت: سکینه، فهیمه و فائزه در گلخانه دایی‌شان کار می‌کردند که ساعت 3 بعدازظهر به استخر برای شنا رفتند. استخرهای پشت گلخانه حدود 2 متر و نیم عمق دارد و وقتی من رسیدم بچه‌ها در آب افتاده بودند اما تلاش ما برای نجات‌شان بی‌فایده بود. تا رسیدن اورژانس تقریباً 200نفری آنجا جمع شده بودند که اورژانس مرگ آنها را اعلام کرد. این سه خواهر بچه‌های بزرگ خانواده بودند و پسرخاله‌ام یک دختر و پسر 2 و 3 ساله نیز دارد.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *