پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خارج از موسیقی

خارج از موسیقی





۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۱۴:۴۸

خارج از موسیقی

• به غیر از موسیقی چه فعالیت هنری دیگری را دوست داری؟
قرار است در فیلمی به کارگردانی خانم پرند زاهدی و تهیه کنندگی همایون اسعدیان بازی کنم.
• چرا بازیگری؟
دلیل اینکه حاضر شدم بازیگری را هم تجربه کنم این است که من قرار است نقش خودم را بازی کنم. یعنی پس از آنکه فیلمنامه را خواندم فهمیدم که نقشی که به من پیشنهاد شده با زندگی شخصیم بسیار شباهت دارد و از این رو تصمیم گرفتم بازیگری را نیز تجربه کنم.
• چقدر انتقاد پذیری؟
آدمی انتقاد پذیر هستم به شرط اینکه انتقاد ها کارشناسی شده و اصولی باشد. انتقادهای احساسی را نمی توانم قبول کنم. ای کاش کسی که می خواهد از موسیقی ها انتقاد کند کمی در این خصوص دانش داشته باشد.
• چه صحبتی برای جوانانی داری که دوست دارند در عرصه خوانندگی یا نوازندگی پای بگذارند؟
من برای کسانی که می خواهند به طور تجربی وارد موسیقی شوند این پیشنهاد را دارم که تنها ساز زدن کافی نیست بلکه دانش آکادمیک موسیقی را هم کسب کنند. شاید خواننده ای داشته باشیم که تحصیلات موسیقی نداشته باشد و الان بسیار هم طرفدار داشته باشد. اما این خواننده ها مدتی هستند و بعدش می روند. زمان بهترین قاضی در هنر است. من الان قرار است بازیگر شوم. حالا در این فیلمی که بازی خواهم کرد نقش خودم است. اما اگر قرار باشد این حرفه را باز هم ادامه دهم ، اگر دانش بازیگری را ندانم قطعاً به زمین خواهم خورد و موفق نخواهم شد. خوانندگی امری آسان است ، هر کس می تواند بخواند اما چه خوب است که با دانش به این راه وارد شود. کسی که علم کار خودش را دارد ، وقتی از او انتقاد می شود می تواند علمی در خصوص کاری که کرده به منتقدانش پاسخ دهد.
• و کلام آخر؟
از تمامی مخاطبانی که حامی ما هستند تشکر می کنم. خیلی ها را می بینم که از اولین کنسرت من تا امروز در تمامی برنامه ها حضور دارند. شرمنده آنها هستم زیرا باید در هر برنامه قطعات جدیدی را اجرا کنیم ولی تا کنون این امر میسر نبوده است. بابت این موضوع خوشحال هستم زیرا آنقدر از کنسرت راضی هستند که هربار با وجود اینکه می دانند اختلاف چندانی در برنامه وجود ندارد در سالن حاضر می شوند. من همیشه سعی می کنم کنسرت ها متفاوت باشد و با کمک دوستانم جذابیت هایی در هر اجرا ایجاد کنیم تا هر کدام از عزیزان، به چند نفر دیگر هم برنامه ما را پیشنهاد دهند. تمام تلاش من و اعضای گروه این است که یک شب پرانرژی داشته باشیم و به همه خوش بگذرد و در مدت زمان برنامه، غم و غصه را فراموش کنند. همچنین با انرژی از سالن خارج شوند تا حداقل چند روز حالشان خوب باشد. ما هرچه که داریم از همین مردم و مخاطبان است. متاسفانه برخی از خواننده ها یک مقدار جوگیر هستند و از این نکته ای که عنوان کردم غافل می شوند. ولی من حواسم هست و رضایت و نظر مثبت برایم بسیار اهمیت دارد.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *