پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | دفتر هاشمی رفسنجانی: هرگونه اظهارنظر به اسم مشاور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بدون ذکر نام، معتبر نیست

دفتر هاشمی رفسنجانی: هرگونه اظهارنظر به اسم مشاور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بدون ذکر نام، معتبر نیست





۱۸ فروردین ۱۳۹۵، ۲۲:۲۱

دفتر هاشمی رفسنجانی:
هرگونه اظهارنظر به اسم مشاور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بدون ذکر نام، معتبر نیست
دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هرگونه اظهارنظر، نقل قول و اطلاع‌رسانی به اسم مشاور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، بدون ذکر کامل نام، رسمیت و اعتباری ندارد. به گزارش ایسنا متن این اطلاعیه به شرح زیر است: طی روزهای اخیر متأسفانه مطالب و اخباری غیرواقع، به نقل از «مشاور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی» که مجهول الهویه نیز می‌باشد، در فضای رسانه‌ای کشور منتشر می‌شود که نمونه اخیر آن خبر رسانه‌ ملی و برخی‌ سایت‌ها در مورد تعلیق کلیه فعالیت‌های خبری دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در فضای مجازی به نقل از مشاور مجهول الهویه است. ضمن تکذیب این‌گونه خبرسازی‌ها، جهت تنویر افکار عمومی و جلوگیری از سوء استفاده، اعلام می‌دارد:
1- هرگونه اظهارنظر، نقل قول و اطلاع‌رسانی به اسم مشاور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، بدون ذکر کامل نام، رسمیت و اعتباری ندارد.
2- حتی مواضع مشاورینی که با اسم نیز اظهارنظر می‌کنند، کاملاً شخصی بوده و هیچ ربطی به نظرات و دیدگاه‌های رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام یا دفتر ایشان ندارد.
3- برای چندین بار مجدداً تأکید و تصریح می‌شود که سخنرانی‌ها، مصاحبه‌ها، اظهارنظرها و اعلام مواضع حقیقی و حقوقی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، صرفاً به طور رسمی از از طریق دفتر ایشان و یا روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، اعلام و منتشر می‌شود.
انتظار می‌رود رسانه‌های محترم در انتشار اخبار و شنیده‌ها، از صحت و سقم و همچنین منابع خبری اطمینان کامل یابند، تا خبرسازان، نظرات و آرزوهای خود را به عنوان مواضع رسمی دیگران، به ویژه یکی از مسؤولان عالی‌رتبه نظام جمهوری اسلامی منتشر نسازند.
مسؤول دفتر

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *