سایت خبری پیام ما آنلاین | نیروهای مسلحی می خواهیم که در چارچوب مردم سالاری دینی باشد

نیروهای مسلحی می خواهیم که در چارچوب مردم سالاری دینی باشد





۱۴ فروردین ۱۳۹۵، ۱۶:۴۹

نیروهای مسلحی می خواهیم که در چارچوب
مردم سالاری دینی باشد

رییس جمهوری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نگاهبان انقلاب و دستاوردهای آن دانست و گفت: نیروهای مسلح مردمی، بر هر قدرتی چیره خواهد شد. گزیده صحبت های حسن روحانی در بیست و یکمین مجمع سراسری فرماندهان و مسئولین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری در ادامه می خوانید:
* اگر می‌خواهیم نهادهای مختلف در ایفای وظایف عمومی خود که بالاترین آنها پاسداری از انقلاب اسلامی است موفق باشند نباید فراموش کنیم که عمل به این وظایف به شکل صحیح و موفق، فقط و فقط در صورتی ممکن است که همه در کنار هم بوده، همکاری کرده و هم‌افزایی کنیم و هیچ کس خود را جدا از دیگران نپندارد.
نمی‌توان بین انقلاب اسلامی و ثمره آن که نظام جمهوری اسلامی است فاصله‌ای قائل شد و چنان که امام راحل فرمودند «حفظ نظام از اوجب واجبات است» بالاترین وظیفه ما حفظ نظام جمهوری اسلامی است که از انقلاب اسلامی جدا نیست.
استقلال کامل به این معناست که در صحنه جهانی هم بتوانیم آنچه مصالح و منافع ماست به کرسی بنشانیم.
انقلابی بودن به این معنا نیست که ما در سخن و بیان انقلابی حرف بزنیم اما در مقام عمل نتوانیم چنانکه شایسته است از منافع ملت و کشور دفاع کنیم. شکستن و زیر پا گذاشتن تحریم‌های ظالمانه، اقدامی انقلابی است.
امروز در حال برداشتن آخرین قدم‌های توافق با دنیا هستیم و به حول و قوه الهی تقریباً از تحریم‌ها عبور کرده‌ایم. ما تسلیم را نپذیرفتیم بلکه به توافقی برد – برد رسیدیم که به نفع همه جهانیان است.
همه ما در کنار یکدیگر و تحت هدایت مقام معظم رهبری این پیروزی را بدست آورده‌ایم
ما نیروهای مسلحی می‌خواهیم که در چارچوب انقلاب، اسلام و خواست مردم باشد و در یک کلام در چارچوب مردم‌سالاری دینی باشد
* دولت از نیروهای مسلح درخواست دارد که در اجرای اقتصاد مقاومتی به دولت کمک کنند.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *