پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | کلینیک زیبایی - پزشکی پیام ما

کلینیک زیبایی – پزشکی پیام ما





۱۴ فروردین ۱۳۹۵، ۱۶:۴۳

در این ستون قصد داریم پاسخ سوالات پزشکی خوانندگان مان را در زمینه های مختلف پزشکی بدهیم. همچنین توصیه های مهم سلامتی را از زبان خود پزشکان داشته باشیم.
خوانندگان محترم لطفا سوالات خود را در رابطه با تمام رشته های تخصصی پزشکی را به شماره 10009353412500 پیامک کنید تا از طریق دکتر صفا با پزشکان متخصص حاذق شهرمان در میان گذاشته و پاسخ را در این ستون چاپ کنیم.
شماره تلفن مطب دکتر صفا: 32478203
www.drsafa.org
1287…0933
با سلام قصد باردار شدن دارم و وزن بالایی دارم وزن 95 قد 1.62 سن 32 شکم بزرگ هم دارم برای اب کردن شکم چه باید بکنم چون سریع می خواهم لاغر شوم تا بتوانم باردار شوم لطفا راهنمایی بفرمایید؟
پاسخ : سلام، البته سریع لاغر شدن از نظر پزشکی صحیح نیست و باید زیر نظر کارشناس تغذیه و با رژیم مناسب و ورزش تا حد امکان وزن کم کنید و در صورت نیاز روش های جراحی نیز در حذف چربی موضعی ممکنه نیاز باشه .
4569…0913
سلام . خانمی 82 ساله با سابقه آنژیوگرافی و مصرف ثابت داروهای قرص پروپانول و نصف قرص هیدرو کلرو تیازید در صبح ، قرص آسپرین 80 در ظهر و قرص لوزار 25 درشب ، دو الی سه بار تا به حال (تقریبا ماهی یک بار) دچار احساس سوزش قلب هستند و حدود 5 دقیقه این سوزش طول میکشه آیا مشکل خاصی هست و چیکار باید کرد ؟
پاسخ : سلام. اگر در انژیو، گرفتگی عروق داشته باشند حتما باید به پزشک قلبشون مراجعه کنن.
6812…0913
سلام آقای دکتر، دو روز پیش بود که یک دفعه ضربان قلبم بالا رفت و تپش قلب پیدا کردم و قلب و دست چپم شروع به درد گرفتن کرد و بعد حدود یک ساعت حالم خوب شد. تا حالا همچین حالتی بهم دست نداده بود ولی خواهرام این حالتو داشتن بهم گفتن عصبیه ولی آخه اون موقع عصبی نبودم ، طی دو روز گذشته چهار دفعه دست چپم با ناحیه کتف قلبم درد گرفته است اما نرمال شده ، می خواستم بپرسم علتش چی میتونه باشه.
پاسخ : سلام. حتما به پزشک قلب مراجعه کنید.
5394…0938
سلام خسته نباشید. حدود ۲ماه هست که زیر 2 شقیقه کنار گونه هام (دو طرف سر) ورم کرده و احساس می کنم که این ورم داره بیشتر میشه. خواستم ببینم که دلیلش چیه و چطور درمانش کنم. فقط میدونم که به غدد لنفاوی ربطی نداره. ممنون
پاسخ : با سلام
گروه وسیعی از مشکلات می توانند این حالت را ایجاد کنند. شما باید حتما ویزیت شوید و از ناحیه تصویربرداری انجام گیرد تا به تشخیص قطعی برسیم.
2636…0937
باعرض سلام و خسته نباشید.28سال سن دارم وحدود 6سال میشه که یک نوع بیماری پوستی دارم بدین شکل که لکه های قهوه ای رنگ که بیشتر روی کمر و گردنم هست بدلیل اینکه در جنوب زندگی می کنم با عرق کردن کمی خارش ایجاد می شود و اگه دو روز حمام نرم رنگشون قهوه ای تیره و بعد استحمام صورتی رنگ می شوند .تعدادی که روی گردن بخصوص زیر گردنم که تا صورتم کشیده شده و موقع استفاده از لوازم آرایشی خیلی بدخودش رو نشون میده. چندبار دکتر رفتم پماد قارچ دادن اما بعد از اتمام دارو دوباره برگشته ممنون میشم راهنماییم کنین.
پاسخ : تینه آ ورسیکالر است جهت ویزیت و درمان مناسب مراجعه شود.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *