بایگانی مطالب: آب
زیر بارِ «آببَــــــــری»
| پیام ما | اهالی هشت روستای «حسینآباد»، «خیرآباد»، «قاسمی»، «علیآباد»، «قرهخان»، «نعیمآباد»، «سلیمانی» و «سعدآباد» در شهرستان «میانجلگه» خراسان رضوی، مجبور هستند برای تأمین آب شرب روزانه ۱۰ کیلومتر راه را تا شهرستان «عشقآباد» طی کنند. این شهروندان آب موردنیاز خود را از پارکها و اماکن عمومی این شهر برداشت میکنند. موضوعی که موجب اعتراض شهرداری نیز شده است. اهالی میگویند آبی که در شبکه آبرسانی روستاهاست به میزانی شور است که حتی برای استحمام مناسب نیست. مدیر آبفای شهرستان تأیید میکند و فرماندار میگوید بهزودی انتقال آب از چاه جدید انجام و طرح نهایتاً تا نیمه تیر، به بهرهبرداری میرسد. بااینهمه حتی یک تانکر برای آبرسانی به این هشت روستا اعزام نمیشود تا شاید بخشی از مشکل تأمین آب یعنی جابهجایی گالنهای آب تا ۱۰ کیلومتر را حل کند.
گذار از آب به توسعه در پساجنگ |پیام ما
زنگ خطر برای تابآوری اقتصاد ایران |پیام ما
