پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | انعکاس واقعیت ها مهمترین اصل پیشگیری در وقوع جرائم است

انعکاس واقعیت ها مهمترین اصل پیشگیری در وقوع جرائم است





۲۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۳:۳۵

انعکاس  واقعیت ها مهمترین اصل پیشگیری در وقوع جرائم است

به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: انعکاس واقعیت ها به مسئولین و مقامات مافوق مهم ترین اصل پیش گیری است و در حل مشکلات و کاهش جرائم کارگشا می باشد.
سید مهدی قوی دل با حضور در جمع فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی این شهرستان ابراز داشت: همان طور که دشمن با جنگ نرم جلو می آید و یک سری اهداف را به صورت جنگ نرم پیاده می کند ماهم باید با اقدامات فرهنگی و فرهنگ سازی در سطح جامعه در مقابله با اهداف دشمن فعالیت کنیم.
وی اولین اصل موفقیت را آشنایی کامل و دقیق با قانون دانست و افزود: ما بایستی به سمتی برویم که با کشفیات علمی، کار خود را انجام دهیم و با تکنولوژی روز دنیا به پیش برویم .
قوی دل با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری دو شرط عمل به قانون و حسن خلق را عامل اقتدار نظام جمهوری اسلامی دانست و بیان داشت: اگر ما در سطح جامعه رفتار سالم و حسن خلق از خود نشان دهیم در مقابل بهترین سرمایه که همان جذب مردم و مشارکت های مردمی و معتمدین محلی است و اعتماد سازی را خواهیم داشت.
قوی دل بحث برنامه ریزی، آموزش، نظارت و اشرافیت اطلاعاتی در کارها را بسیار مهم ارزیابی کرد و در زمینه اولویت بندی کارها بیان کرد: اگر ما بتوانیم با یک کار اطلاعاتی هر شش ماه یک بار ریشه ی اصلی یک جرم را پیدا کنیم و آن را بخشکانیم نتیجه آن بهتر از مسائل جزئی و حاشیه پردازی خواهد بود.
این مقام قضایی در پایان تدبیر، سرعت عمل و دقت و صداقت را از عوامل مهم موفقیت در کارها دانست.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *