پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | شکارچیان غیرمجاز در لرستان دستگیر شدند

شکارچیان غیرمجاز در لرستان دستگیر شدند





شکارچیان غیرمجاز در لرستان دستگیر شدند

۲۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۱

  مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: یک گروه شکارچی غیرمجاز که از استان‌های همجوار وارد لرستان شده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پیام ما به نقل از ایرنا ایرنا  علی سالاروند روز شنبه اظهار داشت: این گروه اقدام به شکار غیر مجاز سه سر تشی و سه سر خرگوش در سطح شهرستان دلفان نموده بودند که با هوشیاری عوامل انتظامی پاسگاه گشور و محیط‌بانان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

او  افزود: از این متخلفین علاوه بر لاشه‌های شکار شده تشی و خرگوش یک قبضه اسلحه شکاری به همراه سایر ادوات شکار کشف و ضبط که صورتجلسه اولیه تخلف برای متخلفین تنظیم و پرونده‌ قضائی تشکیل شد و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سالاروند از همه دوستداران محیط زیست و حیات وحش خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلفات زیست محیطی با شماره تلفن گویای ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند.

به گزارش ایرنا امسال ۴۷۷ پرونده تخلف زیست محیطی در این استان تشکیل، ۵۰۳ نفر دستگیر و تاکنون ۱۰۴ پرونده مختومه شده است و مابقی نیز در حال رسیدگی هستند.

میزان ضرر و زیان وارده به محیط زیست استان در این پرونده ها هشت میلیارد و ۴۵۸ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال بوده که تاکنون از این میزان ۲ میلیارد و ۵۲۰ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال وصول شده است.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *