پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | جگوار F-Type SVR با سرعت ۲۰۰ مایل در ساعت

جگوار F-Type SVR با سرعت ۲۰۰ مایل در ساعت





۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۷:۳۴

جگوار F-Type SVR
با سرعت ۲۰۰ مایل در ساعت

سایت خبری هلندی خودرو Autovisie ادعا دارد که به بروشوری دست یافته که این مدل خشن را نشان می‌دهد. اگر این مدل آسفالت دود کن F-Type واقعی باشد هر چه زودتر وارد باز شود بهتر است
.زمانی که جگوار لندرورعملایات ویژه خودور خود را با نام سکان وُرکس (skunkworks) آغاز کرد، به دنبال رفتن مدل افراطی‌تر از مدل F-Type (سری F) به نظر پروژه واضحی می‌آمد. سری محدود پراجکت ۷ (Project 7) و رنج رور اسپرت SVR مطمئنا نشان داد که مهندس ها توانایی این کار را دارند.
و حالا به نظر می رسد که جگوار F-Type SVR واقعاً به وقوع می پیوندد. سایت خبری هلندی خودرو Autovisie ادعا دارد که به بروشوری دست یافته که این مدل خشن را نشان می‌دهد. اگر این مدل آسفالت دود کن F-Type واقعی باشد هر چه زودتر وارد باز شود بهتر است.
قطعا بزرگترین تیتر خبری افزایش قدرت برای این V8 سوپر شاژ شده ۵ لیتری می باشد که از مدل استاندارد F-Type R آن را به همراه خود می آورد. SVR ۵۷۵ اسب بخار تولید می کند با گشتاور (torque) ۵۱۶ پوند فوت، که نشان دهنده ۲۵ اسب بخار و ۱۴ پوند فوت بیشتر است. به گزارشی SVR از گیربکس ۸ دنده اتوماتیک و سیستم رانندگی تمام چرخ ها F-Type R استفاده می کند. نتیجه اینهمه غُرش بیشتر انجام صفر تا صدی در ۳.۷ ثانیه، و رسیدن به سرعت نهایی ۲۰۰ مایل در ساعت (۳۲۱ کیلومتر) می باشد. در آخر سیستم اگزوز تیتانیومی صدای درماتیک مناسبی را برای شما فراهم خواهد ساخت.
البته بیشتر جاده ها علاوه بر خطوط صاف پیچ هم دارند، اما جگوار درباره این نیز فکری کرده است. گزارش می شود F-Type SVR دارای یک سیستم تعلیق تنظیم تطبیقی و ترمز های کربن سرامیکی ست. یک باد شکن در جلو و یک بال در عقب، علاوه بر اینکه ماشین را جذاب تر می کنند، باید نیروی رانش به پایین مفیدی ایجاد کنند. دیگر تغییرات ظاهری شامل سرستون هایی خشن تر و کاپوت دارای هواکش است. SVR هم بصورت کوپه و هم بصورت رو باز ارائه داده می شود.
باوجود تمرکز متعصبانه بر روی نحوه عملکرد، انتظار داشته باشد که SVR بیشتر ویژگی های لوکس F-Type حفظ می کند. تغییرات داخلی شامل فرمان اسپرت، صندلی های اسپرت تر و حاشیه های آلومینیوم اضافه شده می باشد. احتمالا آرم های زیادی از SVR در آن قرار خواهد داشت که به اشخاص سوار ماشین اصل نسب ماشین را یاد آوری کند.
در حالیکه جگوار چیزی را تایید نخواهد کرد احتمال زیادی دارد F-Type SVR در نماشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۶ در ماه مارس (اسفند) ظاهر خواهد شد، یا احتمالا نمایشگاه اتومبیل نیویورک ۲۰۱۶ در اواخر همان ماه. گزارش Autovisie ادعا دارد که SVR در ما مه (اردیبهشت) فروش خواهد رفت که رونمایی را در ماه های آینده الزامی می کند.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر