پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | حاشیه

حاشیه





۲۷ دی ۱۳۹۴، ۱۴:۲۷

روایت مهران رجبی از لو رفتن
محمدرضا گلزار در دیزین
مهران رجبی درصفحۀ اینستاگرامش عکسی را از صحنۀ لو رفتن محمدرضا گلزار در دیزین منتشر کرده است. رجبی نوشته: «اومده بودم قله دیزین که یکنفر که عینک بزرگی داشت و کاملا استتار بود زیر گوشم گفت مهران من گلزارم و واقعا گلزار بود و لو رفت و کلی خوش گذشت.»

واکنش پوریا پورسرخ به جوک های
سریال کیمیا
پوریا پورسرخ در صفحه شخصی اش نوشت: سلام به همه دوستای گلم- مدتیه که بعضی از دوستان به بهانه سریال کیمیا و به هواداری از شخصیت های قصه به شوخی و جدی از ادبیاتی استفاده می کنند که نه برازنده همراهان و بینندگان مجموعه کیمیاست و نه برازنده هیچکدوم از همکاران من که نهایت تلاششون رو داشتند که این مجموعه مخاطب خودش رو پیدا کنه- این ادبیات توهین آمیز خوشایند هیچکدوممون نیست حتی به شوخی.

ازدواج دوم آزاده نامداری
آزاده نامداری با انتشار عکسی از حلقه اش نوشت: گاهی باید یادمان بیاوریم توی شلوغی دنیا، میشود پیدا شد، و دیگر گم نشد، گاهی باید یادمان بیاوریم دنیا گاهی شاید فقط گاهی بکام ماهم میچرخد…. من از پنجشنبه ی پیش ساکن خانه ات شدم، وحالا کلید دارم و مسواکم را همانجایی میگذارم که مسواک توهست. اینجاحالا خانه ی ماست. هفته گردمان مبارک.

جیسون رضاییان و سه زندانی دو
تابعیتی آزاد شدند
دادستان عمومی و انقلاب تهران از آزادی چهار زندانی دو تابعیتی خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دادستانی؛ جعفری دولت آبادی اعلام کرد: در راستای مصوبات شورای عالی امنیت ملی ایران و مصالح کلی نظام چهار زندانی ایرانی دو تابعیتی ظرف روز جاری در چهار چوب مبادله زندانیان آزاد شدند. همچنین فارس نوشت: این در حالی است که برخی منابع غربی توییت کرده‌اند که جیسون رضاییان در میان آزاد شدگان دیروز دادستانی تهران بود.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *