برند گردشگری ایران رونمایی شد
۷ مهر ۱۳۹۹، ۹:۵۶
برند گردشگری ایران رونمایی شد
برند گردشگری ایران همزمان با روز جهانی جهانگردی رونمایی شد. همچنین «سیمرغ» فیروزهای و «ایران باشکوه، یک تجربه متفاوت» (Majestic Iran a Different Experience) به عنوان نشان و شعار گردشگری ایران انتخاب شده است. لوگو «سیمرغ» گردشگری ایران نیز اواخر بهمنماه سال گذشته همزمان با نمایشگاه بینالمللی گردشگری تهران رونمایی شده بود. علیاصغر مونسان – وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی – درباره آن گفته بود: «سیمرغ» کاملترین لوگو برای گردشگری ایران است که هویت دینی و ملی مردم را به تصویر میکشد و تمام ویژگیهای مثبت مردم ایران را منتقل میکند، منحصربه فرد و متعلق به ایران است و نمونه آن در کشورهای دیگر دیده نمیشود. فرم این پرنده اساطیریِ درحال پرواز، نشانه اوج گرفتن گردشگری ایران است. سیمرغ گردشگری ایران، پرندهای درحال پرواز است که روی بالهای آن ظرافت مقرنس، از عناصر تزئینی معماری سنتی به تصویر کشیده شده است. دُم سیمرغ متشکل از هفت پر است که مظهر تقدس این عدد در فرهنگ ایران و سایر ادیان و ملل است.
مطالب مرتبط
نظر کاربران
نظری برای این پست ثبت نشده است.
تبلیغات
وب گردی
- تاثیر انتخاب ناودانی آهنی مناسب بر استحکام و پایداری سازهها
- قانون جدید اجاره ۱۴۰۳
- درایر کمپرسور چیست ؟ نحوه عملکرد و وظیفه آن
- با طراحی سایت مشتریان رقیب خود را بدزدید!
- بیماری هاشیموتو چیست؟ علائم و راهکارهای درمان
- نورپردازی کابینت آشپزخانه چه تاثیری بر روحیه افراد دارد؟
- سفر به پوکت بهترین مقصد گرمسیری آسیا با تور تایلند آرزوی سفر
- بورس شمش گلدن ارت ( خانی )
- مقایسه گچبری پیش ساخته پلی یورتان و گچبری پیش ساخته پلی استایرن
- عطر بدون سردرد – 11 عطر مخصوص افراد میگرنی بیشتر
بیشترین نظر کاربران
![«آفاق آزادی در سپهر تاریخ» در غیاب زیباکلام](https://payamema.ir/pubfiles/2024/06/کتاب-چرا-شما-را-نمیگیرن.jpg)
«آفاق آزادی در سپهر تاریخ» در غیاب زیباکلام
بیشترین بازنشر
پربازدیدها
1
به نام حیوانات به کام باغوحشداران
2
آشکارشدن گورهای ماقبلتاریخ هنگام ساخت بزرگراه
3
«بمو» را تکهتکه کردند
4
سوداگران گنج پل تاریخی ۳۰۰ ساله در بابل را تخریب کردند
5
محیطبانها با رد زنی چرخهای موتورسیکلت به شکارچیان رسیدند
دیدگاهتان را بنویسید