پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | کسب سهمی شایسته از بازار گردشگری چین در پساکرونا

کسب سهمی شایسته از بازار گردشگری چین در پساکرونا





۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۱۸

کسب سهمی شایسته از بازار گردشگری چین در پساکرونا

معاون گردشگری برای به‌دست آوردن سهمی شایسته از بازار گردشگری چین به همکاری‌های فنی و کارشناسی با نمایندگانمان در این کشور تأکید کرد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، ولی تیموری معاون گردشگری و محمد قاسمی مدیر کل دفتر بازاریابی و تبلیغات ظهر روز یکشنبه 2 شهریورماه 99 با حسین درویشی سرکنسول جمهوری اسلامی در گوانگ‌جو دیدار و گفت‌وگو کردند.

تیموری با بیان اینکه گردشگری یک راهکار دیپلماسی قدرتمند و پل ارتباطی بین کشورهاست، افزود: «لغو روادید چین که در سال گذشته اجرایی شد در افزایش تعداد گردشگران ورودی این کشور بسیار تأثیرگذار بوده است.»

او با اشاره به انجام مطالعات جامع در خصوص گردشگری چین، ادامه داد: «برنامه عملیاتی دو ساله برای چین تدوین کرده‌ایم و با توجه به تأکید رئیس‌جمهوری چین درباره اهمیت گردشگری ایران این کشور پس از مهار کرونا یکی از اولین هدف‌های گردشگری خواهد بود که در کوتاه‌مدت آورده مالی خوبی را نصیب ایران خواهد کرد.

معاون گردشگری تآکید کرد: «نباید اجازه بدهیم رکود و وقفه اجباری ایجاد شده به‌واسطه کرونا، آثار مثبت اقداماتی که در دو سال گذشته در بازار گردشگری چین انجام شده است، به فراموشی سپرده شود.»

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر