پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۰ دی ۱۳۹۴، ۱۷:۲۸

خداحافظی با آینه عقب خودرو
فناوریهای ارایه شده در نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی CES لاس وگاس نشان داد چگونه دوربینهای الکترونیکی در یک خودرو می‌توانند نسبت به آینه‌های معمولی به راننده دیده بهتری داده و نقاط کوری که منجر به بروز تصادف می‌شوند را حل کنند.شرکت خودروسازی ب ام و سیستمی را نمایش داد که در آن دوربینهای کوچک جایگزین آینه‌ها می‌شوند و یک نمایشگر الکترونیکی به راننده امکان می‌دهد سه تصویر جداگانه یا یک نمای پانورامایی از محیط پیرامون داشته باشد.سیستم ب ام و به معنای آن است که یک راننده می‌تواند به مقابل نگاه کند و نیازی نخواهد داشت که سرش را به کنار بچرخاند تا آینه‌های بغل را نگاه کند و دوربینهای کوچک جایگزین این آینه‌ها می‌شوند.شرکت سازنده تجهیزات فرانسوی والئو سیستم «اسلایت استریم» را معرفی کرده است که از دوربینها استفاده می‌کند اما نمایشگرهای الکترونیکی را هم در دو طرف خودرو حفظ کرده است.هر دو شرکت می‌گویند سیستمهایشان مزایای متعددی دارند و دید کامل‌تری از پیرامون و دید بهتری در شب فراهم کرده و مشکلات آینه‌های بغل که در زمان مه گرفتگی و بارندگی دیده نمی‌شوند را ندارند.بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه، هیچ یک از این سیستمها هنوز در خودروها بکار گرفته نشده اند اما به نظر می‌رسد این دوربینها بخشی از خودروی آینده باشند.جنرال موتورز اعلام کرده است آینه داخلی در خودروی برقی «بولت» که به زودی معرفی خواهد شد، می‌تواند به دوربین متصل شده و مشکل عدم دید راننده به دلیل وجود اشیای بزرگ یا سرنشینان بلند قد در صندلی عقب را حل کند.

ورود FAW به ایران
و تغییر بازار خودرو
بعد از توافقات هسته‌ای ایران و ایجاد تغییرات جدید در اقتصاد کشور در سال ۲۰۱۵ ، برندهای مهم وارداتی اتومبیل در سراسر جهان برای تصاحب سهم بازار خودرو در ایران به رقابت پرداختند. برند اف‌ای‌دبلیو نیز با شروع تغییرات اقتصادی ایران از همان ابتدا روند روبه‌جلو خود را برای تصاحب فرصت‌های جدید و پیشی‌گرفتن از رقبا در پیش گرفت.
به گزارش شرق، اف‌ای دبلیو به عنوان اولین شرکت تحت نظر جمهوری چین با ۶۰ سال سابقه، با بینشی مبتنی‌بر ارائه کیفیت برتر و خدمات مفید، همواره در پی تسخیر بازارهای جهانی بوده و اکنون ایران را به عنوان یک انتخاب استراتژیک مناسب برای حضور خود برگزیده است. به‌طوری‌که ورود دو برندB۵۰ و J۶ توسط شرکت اف‌ای دبلیو در بازار ایران برای اولین‌بار در میان برندهای اتومبیل، منجر به ایجاد یک رقابت هوشمندانه در خاورمیانه شده است. برند J۶ از سری خودروهای سنگین (تراکتور) اف‌ای‌دبلیو با پایبندی به محیط‌زیست، استفاده از فناوری‌های پیشرو و پاسخ‌گویی کامل به نیازهای بازار، توانست در سال گذشته جایگاه اول را به خود اختصاص دهد و در تیرماه گذشته به بالاترین میزان فروش دست یابد.ازجمله مزیت‌های رقابتی که باعث شهرت J۶ در بازار شده، می‌توان به مصرف سوخت فوق‌العاده پایین، کیفیت کاملا متفاوت در مقایسه با سایر محصولات چینی و بهره‌مندی از محور انتقال بی‌نقص (ZF، تکنولوژی آلمانی) اشاره کرد. موضوع دیگری که موجب استقبال از اف‌ای دبلیو و J۶ شده است، ارائه خدمات ویژه پس از فروش و ارتباط نزدیک با مشتری است که در قالب برگزاری ایونت‌های (رویداد یا مراسم) خاص انجام می‌شود. با در پیش‌گرفتن این روند و همکاری به عنوان اسپانسر تیم فوتبال تراکتورسازی، اف‌ای دبلیو توانسته است جایگاه خود را به عنوان تولیدکننده محصولات باکیفیت در ایران تثبیت کند.به‌طوری‌که با تولید سواری B۵۰ موجب تغییر و تحول در بازار اتومبیل‌های اندازه متوسط در ایران شده و به گفته کارشناسان داخلی، هم‌اکنون B۵۰ به عنوان یک محرک در بازار اتومبیل اندازه متوسط در ایران شناخته می‌شود. علاوه بر سازماندهی در بازار اتومبیل چین و حضور در بازار جهانی، اف‌ای دبلیو می‌کوشد با تکیه بر سه اصل کیفیت محصول، بازاریابی دقیق و تعهد به مشتری، خود را به عنوان یک برند تخصصی خلاق و پیشگام در صنعت تکنولوژی در بازار ایران مطرح کند.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *