پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۲ بهمن ۱۳۹۵، ۲۳:۳۰

افتتاح خانه بوکس شهرستان بم
با پیگیرى و تلاش دست اندرکاران هیات بوکس شهرستان بم و مساعدت هاى اداره ورزش و جوانان همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر چهارشنبه بیستم بهمن ماه با حضور نماینده محترم ولى فقیه، نماینده محترم مردم شهرستان بم در مجلس شوراى اسلامى، فرماندار محترم و معاونین ایشان، مسئولین ورزش شهرستان و اعضا هیات رئیسه بوکس استان و عده کثیرى از جامعه ورزش بم، خانه بوکس این شهرستان افتتاح گردید.
رضا رحیمی در گفت و گو با «پیام ما» با اعلام این خبر گفت: این سالن به همت دست اندرکاران بوکس شهرستان بم و خصوصا آقاى غلام آموزگار، رئیس هیات شهرستان که از خیرین ورزشى نیز میباشد، در زمینی به مساحت 220 متر مربع و در مجموعه ورزشی فجر احداث و تکمیل شده و در اختیار علاقمندان به این ورزش قرا خواهد گرفت. وی اضافه کرد: کار تجهیز و آماده سازی این سالن با اعتباری بالغ بر 250 میلیون ریال، حدود 5 ماه بطول انجامیده و مجهز به رینگ تمرینى و سایر وسایل تخصصى تمرینات بوکس است. رحیمی ابراز کرد: راه اندازى مجموعه مذکور و پتانسیل بالقوه موجود در سطح شهرستان نوید روزهاى بهترى را در بوکس بم میدهد.

تعامل مثبت شهرداری با بخش خصوصی در امر ورزش
شهرداری کرمان در یک اقدام پسندیده و باارزش سالن ورزشی پارک مادر را جهت اشاعه و ترویج ورزش در اختیار بخش خصوصی قرار داد.
این سالن که قسمتی از فضای ورزشی پارک مادر محسوب می شود، در حال حاضر بدلیل نبود فضا مناسب و امکانات لازم کمتر از ده درصد ظرفیت پذیرش در اختیار بانوان ورزش کار قرار می گیرد و در سایر روزها معمولا تعطیل بود که با این کار خوب شهرداری امکان استفاده و بهره بیشتر از این مجموعه در اختیار علاقمندان و ورزشکاران خانم مهیا می شود.
این سالن که قرار است سه ماهه و تا اواخر اردیبهشت سال آینده به بهرده داری برسد، از امکانات و تکنولوژی مجهز و پیشرفته و روز دنیا برخوردار خواهد بود و ضمن فراهم کردن موقعیت مناسب برای کارمندان شهرداری و سایر علاقمندان خصوصا بانوان زمینه را برای تقویت و رشد بنیه ورزشی و جسمانی افراد فراهم خواهد آورد.
این حرکت مثبت می تواند زمینه مشارکت سایر ارگان ها با بخش خصوصی را در جهت اعتلای ورزش و سلامتی فراهم سازد.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *