پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۴ بهمن ۱۳۹۵، ۲۳:۰۸

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان :
در اجرای طرح شمیم جزو استان های برتر هستیم
در جلسه ای که با حضور مدیران ادارات کل راه و شهرسازی، منابع طبیعی و آبخیزداری، بنیادمسکن و اوقاف و امور خیریه استان در محل سالن جلسات اداره کل ثبت اسناد و املاک برگزار شد، رضا طالبی زاده با اعلام اینکه در حال حاضر در همه ادارات ثبت اسناد و املاک استان، دکل ها و تجهیزات لازم جهت اجرای طرح شمیم نصب گردیده است، استان کرمان را جزو اولین استان هایی دانست که توانسته اند در سطح کشور این طرح را به صورت کامل اجرا نمایند.
وی ادامه داد با توجه به برنامه های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مقرر است که این طرح همزمان با دهه فجر در کل کشور به بهره برداری برسد و با استفاده از آن دقت نقشه برداری در ادارات ثبت به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت . طالبی زاده افزود سایر ادارات مرتبط با حوزه زمین و مسکن نیز در صورت خریداری تجهیزات لازم جهت استفاده از شبکه نقشه برداری شمیم می توانند از زیر ساخت ایجاد شده توسط اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان استفاده نمایند. وی با اشاره به سهمیه های تعیین شده برای تثبیت اراضی دولتی در سال جاری گفت با توجه به اینکه برخی از سهمیه ها هنوز محقق نگردیده باید تلاش کنیم تا با همکاری هم مشکلات موجود را برطرف نموده و در دو ماه باقیمانده سهمیه تعیین شده را محقق نمائیم.
این مقام قضائی ریشه عدم تحقق برخی سهمیه ها را وجود رویه های متعارض و اختلافات جزئی در عملکرد ادارات متولی دانست و ابزار امیدواری کرد که با همفکری و تعامل می توان به هدف مورد نظر دست یافت.

جلسه ستاد برگزاری دهه فجر درسرچشمه
جلسه ستاد برگزاری دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور اعضای این ستاد جهت تصمیم گیری هر چه باشکوهتر برگزار شدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شد.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی مس منطقه کرمان(حوزه سرچشمه) غبار روبی مرقد مطهر شهدای گمنام شهر سرچشمه، مانی و شهید میمندی (کنتوئیه) با هماهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در 14 بهمن انجام خواهد شد و همچنین میزبانی مسابقات کشتی استانی ، مسابقه فوتسال، ژیمناستیک وکوهپیمائی خانوادگی در ایام دهه فجر توسط تربیت بدنی کارکنان برگزار می شود. همچنین در روزهای دوازده و سیزدهم بهمن ماه مراسم جشن و تئاتر در شهر مس سرچشمه و شهربابک برای کارکنان مس منطقه کرمان برگزار شده و مراسمی با حضور بانوان شهر و با موضوع انقلاب اسلامی، سبک زندگی اسلامی، منزلت زن و تحکیم بنیان خانواده در مسجد امام خمینی (ره) شهرمس برگزار خواهد شد و همچنین مسابقه الکترونیکی فجر از طریق سایت مس سرچشمه برگزار میشود.

یادواره شهید گمنام مانی اسفند ماه برگزار می‌شود
پانزدهمین یادواره بزرگداشت شهید گمنام روستای مانی دوازدهم اسفند ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در محل مقبره آن شهید برگزار خواهد شد. به گزارش روابط عمومی مس منطقه کرمان، در این مراسم حجت الاسلام قدرتی سخنرانی خواهد داشت. برگزاری زیارت عاشورا، قرائت دکلمه، اجرای سرود و مداحی از دیگر برنامه‌های این یادواره است. روابط عمومی مس منطقه کرمان، شورای اسلامی روستای مانی، امور نظارت بر پیمانکاران، شهرداری سرچشمه و دفتر تبلیغات اسلامی سرچشمه در برگزاری این یادواره نقش دارند.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر