پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | مهاجرت معکوس با رونق روستاهای ریگان فارس نوشت: فرماندار ریگان گفت: توسعه و عمران روستاهای ریگان مهاجرت معکوس را در این شهرستان در پی دارد. امین باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ریگان اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید روستاهای شهرستان ریگان از توسعه قابل‌ملاحظه‌ای درزمینه زیرساخت‌ها ازجمله آب، برق، جاده و طرح‌های هادی برخوردار شده‌اند. وی بیان داشت: اعطای بیش از 13 هزار و 700 مورد تسهیلات مسکن روستایی و اجرای 49 مورد طرح هادی و سند مالکیت در روستاهای شهرستان از اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی در این شهرستان است. فرماندار ریگان عنوان کرد: طی چند سال گذشته روستاهای بالای 20 خانوار در مناطق شهرستان از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند. باقری گفت: شهرستان ریگان دارای ظرفیت‌های مختلفی درزمینهٔ‌های متعدد است و این شهرستان را به قطب گردشگری و اقتصادی شرق استان کرمان تبدیل کرده است. وی ادامه داد: احداث جاده ریگان - جاسک بیش از 50 روستا را در مناطق صعب‌العبور از نعمت راه مناسب برخوردار می‌کند. فرماندار ریگان ابراز داشت: برق‌رسانی در مناطق محروم و صعب‌العبور شهرستان، احداث مدرسه، خانه بهداشت و راه‌اندازی فرستنده‌های دیجیتال در این مناطق ازجمله اقدامات در این منطقه محروم است. باقری تصریح کرد: شهرستان ریگان به‌عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی در شرق استان کرمان معرفی‌شده و تاکنون بیش از 43 طرح در این شهرستان اجرایی و 16 طرح افتتاح‌شده است. وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهرستان ریگان در حال خارج شدن از تک‌محصولی است و الگوی کشت در مزارع ریگان از دیگر اقداماتی محسوب می‌‌‌‌شود که مهاجرت معکوس را در پی داشته است. فرماندار ریگان تأکید کرد: روستاهای ریگان در حال رونق و اهالی این شهرستان در این روستاها مشغول به فعالیت‌های اقتصادی هستند.

مهاجرت معکوس با رونق روستاهای ریگان فارس نوشت: فرماندار ریگان گفت: توسعه و عمران روستاهای ریگان مهاجرت معکوس را در این شهرستان در پی دارد. امین باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ریگان اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید روستاهای شهرستان ریگان از توسعه قابل‌ملاحظه‌ای درزمینه زیرساخت‌ها ازجمله آب، برق، جاده و طرح‌های هادی برخوردار شده‌اند. وی بیان داشت: اعطای بیش از 13 هزار و 700 مورد تسهیلات مسکن روستایی و اجرای 49 مورد طرح هادی و سند مالکیت در روستاهای شهرستان از اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی در این شهرستان است. فرماندار ریگان عنوان کرد: طی چند سال گذشته روستاهای بالای 20 خانوار در مناطق شهرستان از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند. باقری گفت: شهرستان ریگان دارای ظرفیت‌های مختلفی درزمینهٔ‌های متعدد است و این شهرستان را به قطب گردشگری و اقتصادی شرق استان کرمان تبدیل کرده است. وی ادامه داد: احداث جاده ریگان – جاسک بیش از 50 روستا را در مناطق صعب‌العبور از نعمت راه مناسب برخوردار می‌کند. فرماندار ریگان ابراز داشت: برق‌رسانی در مناطق محروم و صعب‌العبور شهرستان، احداث مدرسه، خانه بهداشت و راه‌اندازی فرستنده‌های دیجیتال در این مناطق ازجمله اقدامات در این منطقه محروم است. باقری تصریح کرد: شهرستان ریگان به‌عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی در شرق استان کرمان معرفی‌شده و تاکنون بیش از 43 طرح در این شهرستان اجرایی و 16 طرح افتتاح‌شده است. وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهرستان ریگان در حال خارج شدن از تک‌محصولی است و الگوی کشت در مزارع ریگان از دیگر اقداماتی محسوب می‌‌‌‌شود که مهاجرت معکوس را در پی داشته است. فرماندار ریگان تأکید کرد: روستاهای ریگان در حال رونق و اهالی این شهرستان در این روستاها مشغول به فعالیت‌های اقتصادی هستند.





۲۳ آبان ۱۳۹۵، ۲۲:۰۴

مهاجرت معکوس با رونق روستاهای ریگان
فارس نوشت: فرماندار ریگان گفت: توسعه و عمران روستاهای ریگان مهاجرت معکوس را در این شهرستان در پی دارد. امین باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ریگان اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید روستاهای شهرستان ریگان از توسعه قابل‌ملاحظه‌ای درزمینه زیرساخت‌ها ازجمله آب، برق، جاده و طرح‌های هادی برخوردار شده‌اند. وی بیان داشت: اعطای بیش از 13 هزار و 700 مورد تسهیلات مسکن روستایی و اجرای 49 مورد طرح هادی و سند مالکیت در روستاهای شهرستان از اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی در این شهرستان است. فرماندار ریگان عنوان کرد: طی چند سال گذشته روستاهای بالای 20 خانوار در مناطق شهرستان از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند. باقری گفت: شهرستان ریگان دارای ظرفیت‌های مختلفی درزمینهٔ‌های متعدد است و این شهرستان را به قطب گردشگری و اقتصادی شرق استان کرمان تبدیل کرده است. وی ادامه داد: احداث جاده ریگان – جاسک بیش از 50 روستا را در مناطق صعب‌العبور از نعمت راه مناسب برخوردار می‌کند. فرماندار ریگان ابراز داشت: برق‌رسانی در مناطق محروم و صعب‌العبور شهرستان، احداث مدرسه، خانه بهداشت و راه‌اندازی فرستنده‌های دیجیتال در این مناطق ازجمله اقدامات در این منطقه محروم است. باقری تصریح کرد: شهرستان ریگان به‌عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی در شرق استان کرمان معرفی‌شده و تاکنون بیش از 43 طرح در این شهرستان اجرایی و 16 طرح افتتاح‌شده است. وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهرستان ریگان در حال خارج شدن از تک‌محصولی است و الگوی کشت در مزارع ریگان از دیگر اقداماتی محسوب می‌‌‌‌شود که مهاجرت معکوس را در پی داشته است. فرماندار ریگان تأکید کرد: روستاهای ریگان در حال رونق و اهالی این شهرستان در این روستاها مشغول به فعالیت‌های اقتصادی هستند.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر