پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۲۲:۴۸

از خودرو ام وی ام:
72 بطری حاوی تریاک کشف شد
فرمانده انتظامی سیرجان از کشف 67 کیلوگرم تریاک، توقیف یک دستگاه خودرو ام وی ام و دستگیری سه نفر قاچاقچی خبر داد.
سرهنگ «محمدرضا ایران نژاد» در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیرجان با گسترش چتر اطلاعاتی خود به سرنخ‌های مهمی از تردد و ورود یک محموله مواد مخدر به شهرستان مطلع شدند.
وی افزود: ماموران پس از شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان با کنترل خودروهای عبوری در محور «سیرجان – بافت» به یک دستگاه خودرو ام وی ام مشکوک شدند و دستور توقف آن را صادر کردند.
ایران نژاد اظهار داشت: راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست ماموران قصد فرار داشت که با سرعت عمل ماموران خودرو وی متوقف و در بازرسی از آن تعداد 72بطری تریاک به وزن 67 کیلوگرم کشف و سه نفر متهم نیز در این رابطه دستگیر شد.
وی خاطرنشان کرد: مواد مخدر کشف شده به همراه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان در پایان بیان کرد: اشرار و قاچاقچیان باید بدانند نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و رصد مداوم باندهای توزیع کننده مواد مخدر اجازه نخواهد داد این افراد سودجو به اهداف پلید خود دست یابند.

در راین:
دستگیری یک سوداگر مرگ با 450 کیلو تریاک
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف 450 کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودرو مزدا و دستگیری یک قاچاقچی در عملیات ماموران انتظامی بخش راین خبر داد.
سرهنگ «عبدالعلی روانبخش» در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی یک سری اقدامات اطلاعاتی ماموران انتظامی بخش راین با همکاری یگان تکاوری از انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر از مسیر شهرستان های شرقی کرمان به مقصد استان های مرکزی کشور آگاهی یافتند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به گشت زنی هدفمند و نامحسوس در محل تردد خودرو های عبوری به مدت شش روز بیان داشت:ماموران انتظامی سرانجام در روز گذشته به یک دستگاه خودرو مزدا مشکوک شدند و دستور توقف آن را صادر کردند.
وی افزود: راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست پلیس اقدام به فرار کرد اما ماموران انتظامی با گشودن آتش، خودرو وانت مزدا را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان افزود: ماموران در بازرسی از خودرو مذکور45بسته تریاک به وزن 459 کیلو و 500 گرم را کشف کنند.
سرهنگ روانبخش بیان داشت: در این عملیات خودرو توقیفی روانه پارکینگ و قاچاقچی دستگیر شده نیز به همراه مواد کشف شده پس از تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضائی شد.
وی در پایان گفت: موادمخدر و اعتیاد بنیان خانواده و به خصوص جوانان را هدف قرار داده که پلیس در این راستا با عزمی جدی و راسخ با این پدیده شوم و بلای خانمان سوز مبارزه خواهد کرد.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *