پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | اخبار آبفا

اخبار آبفا





۱۱ مرداد ۱۳۹۵، ۲۳:۰۷

تقدیر وزیر بهداشت از پرسنل شرکت آبفای کرمان
اکبر کرمی از کارکنان امور آبفای کرمان با اهداء مستمر خون (نزدیک به 100 بار) به‌عنوان اهداءکننده مستمر و طلایی خون در سطح کشور شناخته شد که به همین مناسبت تقدیرنامه زرین از سوی سید حسن هاشمی وزیر بهداشت به وی اهداء شد.

تفکیک 75 درصد آبیاری فضای سبز بروات از آب شهری
با اجرای 30 کیلومتر شبکه، 75 درصد آبیاری فضای سبز بروات از آب شهری تفکیک شد. حسین قربانی رئیس اداره آب و فاضلاب بروات با اعلام این خبر افزود: «در حال حاضر کنتور گذاری مابقی فضاهای سبز توسط اداره آبفای بروات در حال انجام است.» بروات با 6500 اشتراک در 5 کیلومتری بم قرار دارد.

پایان عملیات آب‌رسانی
به ارزوئیه
عملیات آب‌رسانی به ارزوئیه بافت به پایان رسید. عباس رحیم‌پور ناظر عالی شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با اعلام این خبر افزود: «در این عملیات 27 کیلومتر خط انتقال 400 و 450 از محله قادرآباد به ارزوئیه اجرا گردید.» وی افزود: «همچنین دو حلقه چاه به عمق 200 متر حفر، تجهیز و بهره‌برداری شد که دبی آن‌ها 25 لیتر بر ثانیه است.»
ناظر عالی شرکت آبفای استان در ادامه بیان داشت: «همچنین دو مخزن به حجم‌های 2000 و 3000 متر مکعب نیز ساخته شد و در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.» عملیات آب‌رسانی به ارزوئیه توسط شرکت‌های پیمانکاری مهراب صنعت کویر، زرنگار شیراز، اشکان سازه جیرفت و ساخن بااعتباری بالغ‌بر 10.5 میلیارد تومان اجرا گردید.
همچنین عملیات آب‌رسانی به قلعه گنج با 90 درصد پیشرفت در حال انجام است. عباس رحیم‌پور ناظر عالی شرکت آب و فاضلاب استان کرمان در این رابطه گفت: «عملیات آب‌رسانی به قلعه گنج از یک ماه قبل آغازشده و تاکنون 3700 متر لوله‌گذاری انجام‌شده است.» وی افزود: «در همین زمینه یک حلقه چاه نیز به عمق 120 حفر گردیده که دبی آن 30 لیتر بر ثانیه هست.» رحیم‌پور در ادامه بیان داشت: «این پروژه با 90 درصد پیشرفت در حال انجام است و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.»

بازسازی شبکه فرسوده شاهرخ‌آباد کرمان
بیش از 10 کیلومتر از شبکه فرسوده شاهرخ‌آباد واقع در زنگی‌آباد کرمان بازسازی شد. حمید صمدانی مدیر مناطق امور آب و فاضلاب شهرستان کرمان در این رابطه گفت: «با توجه به فرسودگی شبکه آب‌رسانی روستای شاهرخ‌آباد ، بازسازی این شبکه در دستور کار قرار گرفت.» وی افزود: «در طول سه ماه، بیش از 10 کیلومتر از شبکه آب‌رسانی با لوله‌های 63،90 و 110 پلی‌اتیلن بااعتباری بالغ‌بر 450 میلیون تومان توسط شرکت پی‌گذار بازسازی شد.» صمدانی در ادامه بیان داشت: «هم‌زمان با اجرای این عملیات، 280 فقره انشعاب مشترکین نیز بازسازی شد.» روستای شاهرخ‌آباد با 730 فقره انشعاب از توابع شهر زنگی‌آباد کرمان است.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر