پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | زهرا نعمتی: بهترین عملکردم را در المپیک ارایه خواهم کرد

زهرا نعمتی: بهترین عملکردم را در المپیک ارایه خواهم کرد





۵ تیر ۱۳۹۵، ۲۲:۱۱

زهرا نعمتی:
بهترین عملکردم را در المپیک ارایه خواهم کرد

کارهای درمانی و فیزیوتراپی را درکنار تمرینات مداوم با کمک کادر پزشکی پیگیری می کنم و امیدوارم تا حضور در المپیک به بهبودی کامل دست یابم.
تیرانداز بانوی باشگاه مس کرمان آخرین وضعیت خود را برای شرکت در بازی‌های المپیک و پارالمپیک ریو تشریح کرد.
زهرا نعمتی در حاشیه اردوی آماده تدارکاتی برای حضور در بازی های المپیک 2016 ریو درخصوص امکان کسب مدال در المپیک یا پارالمپیک ریو ، با اعتماد به نفس بالایی گفت: «از نظر خودم، من قهرمان هستم » اما این روحیه به تنهایی برای کسب مدال کافی نیست زیرا برترین های جهان با پشتوانه سال ها تمرین سخت و تجربه در این رویداد بزرگ بین المللی حضور دارند و من باید با چنین قهرمانانی برای کسب مدال رقابت کنم .
دارنده مدال طلای پارالمپیک 2012 لندن ادامه داد:‌ خوشبختانه پس از بازی های آسیایی 2014 اینچئون با هماهنگی کمیته ملی پارالمپیک همکاری خود را به صورت جدی با فدراسیون تیراندازی با کمان آغاز کردم و در این مدت تمرینات آماده سازی بسیار خوبی را با حمایت این فدراسیون برای کسب سهمیه و حضور همزمان در المپیک و پارالمپیک در کنار تیم ملی تیرو کمان با افراد با تجربه و توانمند انجام دادم .
نعمتی با بیان اینکه ‌طی دوسال گذشته تیم ملی تیراندازی با کمان در نزدیک به 10 مسابقه جهانی و آسیایی شرکت کرده است ، گفت:‌ فدراسیون تیراندازی با کمان پس از کسب سهمیه المپیک درتایلند با سرمایه گذاری و برگزاری اردوهای تدارکاتی برون مرزی و جذب مربی خارجی برنامه ریزی خوبی برای آماده سازی کمانداران انجام داد و خوشبختانه درحال حاضر به حدود 75 درصد آمادگی مورد نیاز برای حضور در المپیک ریو رسیده ام و امیدوارم در فرصت باقی مانده به اوج آمادگی برسم .
بانوی قهرمان تیراندازی باشگاه مس حضور سرمربی کره ای تیم ملی را فرصتی برای کسب تجربیات بیشتر برای حضور قدرتمندانه تر در المپیک عنوان کرد و افزود:‌ پارک میوک وون حدود چهار ماه است که هدایت تیم ملی تیراندازی را به عهده گرفته و به دلیل ارتباط خوب با کمانداران،فدراسیون و ملی پوشان از عملکرد وی راضی هستند .
دارنده مدال نقره رقابت های قهرمانی 2015 آسیا با قدردانی از حمایت های فدراسیون تیراندازی با کمان در مسیر موفقیت در کسب سهمیه المپیک، گفت:‌ با وجود مشکل کمبود اعتبار که تمامی فدراسیون های ورزشی بویژه فدراسیون تیراندازی با کمان با آن مواجه هستند، مسئولان فدراسیون تیم را در حد توان به رقابت های آسیایی و جهانی اعزام کرده و اردوهای تدارکاتی در لهستان و کره جنوبی را برای آماده سازی بیشتر ملی پوشان برگزار کردند تا شانس کسب سهمیه ایران در این رشته افزایش یابد.
نعمتی در ادامه از عملکرد خود در جام جهانی ترکیه – انتخابی المپیک اظهار رضایت کرد و گفت: در این رقابت ها توانستم رکوردهای خودم را تکرار کنم .
وی با بیان اینکه در کنار دیگر ملی پوشان برای کسب سهمیه تیمی المپیک نهایت تلاش خود را انجام داده است، گفت: شاید چون فقط سه سهمیه المپیک توزیع می شد و آمادگی و تجربه سایر تیم ها از ما بیشتر بود متاسفانه موفق به کسب سهمیه تیمی نشدیم .
نعمتی افزود: ‌البته من درمورد وضعیت سایر بازیکنان تیم ملی تیراندازی با کمان نمی توانم اظهار نظر کنم و در این زمینه کادر فنی و کمیته فنی حق اظهار نظر دارند اما باید بگویم عملکرد تیم ریکرو مردان خیلی خوب بود و شاید ناکامی آنان به خاطر عملکرد بهتر کمانداران حریف بود.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر