پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | نکاتی از یورو 2016

نکاتی از یورو 2016





۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۲۷

سوپر ویکتور

از نماد یورو 2016 فرانسه در تاریخ ۱۸ نوامبر ۲۰۱۴ به نام سوپر ویکتور رونمایی شد. این نماد، نشان کودکی است با لباس فرانسه و با یک شنل قرمز که در پشت آن لوگو طراحی شده است.

بازی زیبا

Beau Jeu،، نام رسمی توپی است که در رقابت‌های یورو 2016 از آن استفاده خواهد شد. معنای اسم این توپ، «بازی زیبا» است که توسط «زین الدین زیدان» رونمایی شد. او در سال 2000 توانسته بود همراه تیم ملی فرانسه به قهرمانی در این رقابت‌ها نیز برسد.
این توپ توسط بازیکنان بزرگی مورد ارزیابی قرار گرفت. یکی از این بازیکنان، گرت بیل بود که این توپ را ارزیابی کرد و آن را بهترین توپی توصیف کرد که تا به حال دیده است. او درباره این موضوع گفت: در تمرینات از این توپ برای شوت زدن، پاسکاری و حمل آن استفاده کردم و باید بگویم بی‌نظیر است. خصوصا روی ضربات از راه دور و به نظرم این رقابت‌ها با این توپ بی‌نظیر خواهد بود. بی‌صبرانه منتظر شروع رقابت‌های یورو هستم تا در این رقابت‌ها همراه کشورم به میدان بروم.
Beau Jeu که از سه رنگ آبی، قرمز و سفید (سه رنگ پرچم کشور فرانسه) تشکیل شده است، محصول کمپانی آدیداس است و جام قهرمانی مسابقات و عددهای 6-1-0-2 بر آن حک شده است.

پردرآمدترین و کم‌درآمدترین سرمربیان یورو ۲۰۱۶

روی هاجسون در میان 24 سرمربی تیم‌های حاضر در جام ملت‌های اروپا بیشترین حقوق را می‌گیرد. سرمربی انگلیسی تیم ملی انگلیس با حقوقی معادل 5 میلیون یورو در سال پردرآمدترین فرد است.

پس از سرمربی سه‌شیر، سرمربی ایتالیایی تیم ملی ایتالیا، آنتونیو کونته با حقوقی معادل 4.1 میلیون یورو در سال در جایگاه دوم قرار دارد هرچند که قرارداد او با آتزوری در پایان یورو تمام می‌شود و پس از آن به انگلیس می‌رود تا هدایت چلسی را برعهده بگیرد.

در جایگاه سوم پردرآمدترین مربیان یورو 2016 کسی حضور دارد که شاید کمتر کسی تصورش را بکند و او فاتح تریم، سرمربی ترکیه‌ای تیم ملی ترکیه است. او در سال 3.5 میلیون یورو حقوق می‌گیرد.

یواخیم لو، سرمربی آلمان قهرمان جام جهانی 2014 با حقوق سالانه 3.2 میلیون یورو در این فهرست در رده چهارم قرار دارد.

ویسنته دل‌بوسکه سرمربی اسپانیای مدافع عنوان قهرمانی یورو 2016 با سه میلیون یورو حقوق در سال نفر پنجم است.
دیدیه دشان با نزدیک به 2 میلیون یورو حقوقی که از فرانسوی‌ها می‌گیرد، ششمین سرمربی پردرآمد جام ملت‌های اروپاست.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر