پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | دشمن واقعی امریکا و اسرائیل است

دشمن واقعی امریکا و اسرائیل است





۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۹:۴۰

دشمن واقعی امریکا و اسرائیل است

رهبر انقلاب اسلامی صبح دیروز در دیدار با دست اندرکاران و کارگزاران حج و سفرهای عتبات، حج را ضامن «تداوم اسلام» و مظهر «وحدت و عظمت» امت اسلامی خواندند و با تأکید بر توجه همزمان به ابعاد اجتماعی و فردی این فریضه بزرگ، انتقال تجربیات وحدت بخش ملت ایران در کنگره عظیم حج را موجب همبستگی، همدلی و اقتدار بیشتر امت اسلامی برشمردند. گزیده سخنان آیت الله خامنه ای را در یر به نقل از ایسنا بخوانید:
حج مظهر و فرصت واقعی «وحدت اسلامی» است.
حج، نمونه ای معنادار از تشکیل امت اسلامی و فرصت بسیار بزرگ برای همزبانی، همدلی و ابراز همدردی مسلمانان جهان است.
بیان و انعکاس تجربیات مفید ملتهای مسلمان، تقویت امت اسلامی را به همراه می آورد.
مردم ما با درکی ستایش برانگیز، دریافته اند که استکبار جهانی و صهیونیزم، دشمن حقیقی و لجوج ملت ایران و امت اسلامی اند و به همین دلیل در همه اجتماعات عظیم ملی و اسلامی، علیه آمریکا و صهیونیزم شعار داده اند.
در 36 سال اخیر، استکبار گاه دشمنی با ایران را از زبان و رفتار کشورهای دیگر پیگیری کرده است اما ملت ایران همیشه متوجه بود که این کشورها فریب خورده و آلت دستند و دشمن واقعی، همان آمریکا و اسرائیل است.
مردم ایران با وجود همه اختلاف های « عقیدتی، فکری و سیاسی» و تفاوتهای قومیتی، وحدت ملی را حفظ کرده اند.
زورگویان جهانی، ایجاد خشونت و تفرقه به نام اسلام را کاملاً جدی دنبال میکنند و در تلاشند با بدنام کردن دین مبین اسلام، به جان هم انداختن ملتها و حتی ایجاد درگیری میان یک ملت، امت اسلامی را تضعیف کنند که انتقال تجربیات وحدت بخش و دشمن شناسانه ملت ایران به دیگر ملتها در ایام حج میتواند این توطئه را خنثی کند.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *